سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تنها متخصص رشته «آب شناسی» +عکس


شغل جالب و عجیب "آب شناسی" واقعا وجود دارد و تنها یک نفر در اروپا در آن تخصص پیدا کرده است. این مرد کسی نیست جز ""آمو استگوویت".

باشگاه خبرنگاران: شغل های عجیب و غریب بسیاری در دنیا وجود دارد که این روزها واقعا برخی به آن مشغول هستند از جمله می توان به آزمایش کننده سرسره های آبی اشاره کرد ولی یکی دیگر از شغل های عجیب دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

تنها متخصص رشته

شغل جالب و عجیب "آب شناسی" واقعا وجود دارد و تنها یک نفر در اروپا در آن تخصص پیدا کرده است. این مرد کسی نیست جز "آمو استگوویت". این مرد همه آب ها را می چشد و می تواند تفاوت مزه آب های مختلف را به خوبی تشخیص دهد.

شغل او تست کردن آب برای سالم بودن و همچنین پیشنهاد بهترین آب است. او به شما توصیه می کند که با هر غذایی چه آبی بخورید تا بیشترین لذت را از غذا ببرید. آیا شما هم دوست دارید در این شغل فعالیت داشته باشید؟


ویدیو مرتبط :
توضیحات دکتر متخصص در مورد فوائد آب یونیزه قلیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی زیر آب به روایت این عکس ها