سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تغییر رنگ شگفت انگیز مورچه ها! +عکس


همسر آقای محمد بابو به او نشان داد که مورچه های باغچه آنها وقتی از شیری که روی زمین ریخته بود نوشیدند، سفید شدند. بنابراین او تصمیم گرفت قطره های شیرین رنگی را برای این کولونی کوچک بریزد و ببیند چه اتفاقی می افتد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: همسر آقای محمد بابو به او نشان داد که مورچه های باغچه آنها وقتی از شیری که روی زمین ریخته بود نوشیدند، سفید شدند. بنابراین او تصمیم گرفت قطره های شیرین رنگی را برای این کولونی کوچک بریزد و ببیند چه اتفاقی می افتد.

 او سپس از مورچه ها در حال نوشیدن این قطره های رنگی عکس گرفت. حتی بعضی از مورچه ها از هر رنگی می نوشیدند و ترکیبات رنگی متفاوتی خلق می کردند.

تغییر رنگ شگفت انگیز مورچه ها! +عکس

تغییر رنگ شگفت انگیز مورچه ها! +عکس

تغییر رنگ شگفت انگیز مورچه ها! +عکس


ویدیو مرتبط :
تغییر رنگ شگفت انگیز گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رودخانه شگفت انگیز به رنگ فیروزه! +عکس


آب رودخانه به طور طبیعی به رنگ فیروزه ای است که بر اثر واکنش شیمیایی بین گوگرد و کربنات کلسیم ایجاد می شود.

 
 
 
 
 صبح بخیر: رودخانه Celeste در پارک ملی تنوریو، کاستاریکا، واقع شده است. آب رودخانه به طور طبیعی به رنگ فیروزه ای است که بر اثر واکنش شیمیایی بین گوگرد و کربنات کلسیم ایجاد می شود. این پدیده را به فعالیت های آتشفشانی در منطقه نسبت می دهند.