سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر گوگل مپ از لحظه قتل یک نوجوان!


تصویر ماهواره‌ای سرویس نقشه گوگل این بار نیز یک سوژه دیگر را به تصویر کشیده است. در یکی از تصاویر ماهواره‌ای گوگل، صحنه قتل یک پسر ۱۴ ساله در منطقه ریچموند ایالت کالیفورنیا آمریکا به تصویر کشیده شده که مورد تائید و البته اعتراض پدر مقتول قرار گرفته است.

فارنت: تصویر ماهواره‌ای سرویس نقشه گوگل این بار نیز یک سوژه دیگر را به تصویر کشیده است. در یکی از تصاویر ماهواره‌ای گوگل، صحنه قتل یک پسر ۱۴ ساله در منطقه ریچموند ایالت کالیفورنیا آمریکا به تصویر کشیده شده که مورد تائید و البته اعتراض پدر مقتول قرار گرفته است.



فرد مقتول در این صحنه جنایت، کوین باررا نام دارد که در سال ۲۰۰۹ به قتل رسیده و خوزه پدر کوین اکنون با تائید این تصویر ماهواره‌ای، از برنامه خود برای جمع‌آوری امضا برای حذف این تصویر ماهواره‌ای خبر می‌دهد.

تمام مواردی که در این تصویر مشخص است به وضوع صحنه جنایت بودن آن را تائید می‌کند. یک ماشین پلیس، یک جنازه و افرادی که ظاهرا مشغول پیدا کردن آثار صحنه جرم هستند. موضوع دیگری که صحت این تصویر ماهواره‌ای به عنوان یک صحنه جنایت را تائید می‌کند گزارش پلیس از پیدا شدن جنازه این پسر ۱۴ ساله در کنار ریل خط آهن است.

البته این اولین باری نیست که خبر از وجود یک صحنه جنایت در تصاویر ماهواره‌ای نقشه گوگل داده می‌شود. در یک مورد از نقشه گوگل برای پیدا کردن قاتل استفاده شد و در مورد آخر که گزارش ها از یک قتل حکایت داشت نهایتا گزارشی نادرست از کار درآمد.

در هر صورت اکنون پدر داغدیده این پسر که پرونده قتل او پس از سه سال همچنان باز است اصرار بر حذف این تصویر دارد و تاکید دارد که: وقتی این تصویر را می‌بینم انگار همین دیروز برای من اتفاق افتاده است و خاطرات بسیاری را برای من تداعی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
لحظه قتل نوجوان سیاه پوست توسط پلیس امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک پسر نوجوان با ضربات چکش + تصویر



جیمی جاناتن 21 ساله بیرون آپارتمانش با ضربات چاقو به قتل رسید.

قاتل جیمی پس از جست‌وجوی بسیار پلیس دستگیر شد. نیروهای پلیس جیمی را ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته گوشه‌ی یکی از خیابان‌ها در حالی پیدا کردند که بی‌پناه در خون خود غلتیده بود.

باز هم قتل در سندی هیل

اخبار,اخبار حوادث  , قتل

برای پیدا کردن این قاتل حرفه‌ای پلیس مجبور به جست‌وجوی خانه به خانه شد و فیلم دوربین‌ها را جمع‌آوری کرد. نه سال پیش پسرخاله جیمی نیز مانند این بار با ضربات چکش کشته‌ شده‌ بود.

جیمی فردی بسیار آرامی بوده به همین دلیل خانواده او بسیار غم‌زده و ناراحت هستند.

هنوز انگیزه قاتل برای پلیس مشخص نیست و این قاتل روانی اکنون به زندان به سر می‌برد.


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران