سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر طولانی‌ترین سیگار جهان


«خوزه كستلر» یك فرد كوبایی است كه مهارت خاصی در ساخت سیگار‌های بسیار بزرگ و غول‌پیكر ‌دارد. او برای پنجمین بار است كه با ساخت بزرگ‌ترین سیگار جهان ركوردشكنی می‌كند.

«خوزه كستلر» یك فرد كوبایی است كه مهارت خاصی در ساخت سیگار‌های بسیار بزرگ و غول‌پیكر ‌دارد. او برای پنجمین بار است كه با ساخت بزرگ‌ترین سیگار جهان ركوردشكنی می‌كند. این بار خوزه، مسئولان كتاب ركوردهای گینس را فراخوانده تا سیگار 8/81 متری او را از نزدیك ببینند و باز هم نام او را در این كتاب ثبت كنند. او در این باره می‌گوید: «كشور كوبا همیشه به داشتن محصول تنباكوی خود معروف بوده است. البته تا زمانی كه من زنده باشم ركورد بزرگ‌ترین سیگارهای جهان هم متعلق به این كشور خواهد بود.» كستلر هر روز به‌مدت 8 ساعت روی سیگار غول‌پیكر خود كار می‌كرد.


ویدیو مرتبط :
ترک سیگار و اثرات کوتاه مدت و طولانی مدت آن بر بدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طولانی ترین سیگار جهان +عکس


طول این سیگار 43.38 متر است که چندی پیش در پایان بیست و نهمین نمایشگاه گردشگری در کوبا به معرض نمایش در آمده است.





برترین ها: طول این سیگار 43.38 متر است که چندی پیش در پایان بیست و نهمین نمایشگاه گردشگری در کوبا به معرض نمایش در آمده است.

به گزارش صبح بخیر، فردی که این سیگار را به هم پیچیده است یک شهروند کوبایی به نام "خوزه کاستیلار" است که نام وی برای چهارمین بار در گینس به ثبت رسیده است.

طولانی ترین سیگار جهان +عکس

کاستیلار 65 سال سن دارد و بیش از شش سال در پیچیدن سیگار و درست کردن آن سابقه دارد. وی در سال 2005 برای اولین بار با پیچیدن سیگار به طول 41 متر برنده گینس شد.