سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر: کار عجیب شش زن قبل از دستگیری


شش نفر از زنان طرفدار محیط زیست و از اعضای سازمان غیر دولتی صلح سبز، از برج شارد لندن صعود کردند. جام نیوز: شبکه فعالان صلح سبز از بلندترین ساختمان غرب اروپا بالا رفتند.


شش نفر از زنان طرفدار محیط زیست و از اعضای سازمان غیر دولتی صلح سبز، از برج شارد لندن صعود کردند.

آنها سعی داشتند به این ترتیب اعتراضشان را به فعالیت مخرب شرکت ها در قطب شمال نشان دهند.

این شش زن پس از بالا رفتن از این برج ۳۱۰ متری توسط پلیس دستگیر شدند.

به نوشته سایت انگلیسی بی بی سی فارسی؛ گروه صلح سبز گفته اقدام این زنان در اعتراض به عملیات اکتشافات شرکت نفتی شل در قطب شمال است، هرچند این شرکت گفته که این نوع عملیات "موضوع تازه‌ای نیست."

شارد در زیان انگلیسی به معنی یک قطعه شیشه یا یخ است و برج شارد ۳۱۰ متر ارتفاع و ۸۷ طبقه دارد و بلندترین ساختمان اروپای غربی به حساب می آید.

این زنان بدون تجهیزات معمول، از شارد صعود آزاد می‌کنند و برای این منظور، از لبه ساختمان که شکل نردبانی دارد استفاده می‌کنند.

گروه صلح سبز گفته است که دلیل انتخاب این ساختمان این است که دفاتر شرکت شل در اطراف شارد قرار دارد و این ساختمان هم به شکل یک تکه یخ ساخته شده است.
 
"اعصاب خردکن"

گروه صلح سبز می‌خواهد فعالیت‌های صنعتی در منطقه قطب شمال متوقف شود تا محیط طبیعی این منطقه دست نخورده باقی بماند.

ویکتوریا هنری، یکی از این کوهنوردان که کانادایی است و در لندن زندگی می‌کند، گفته است: "ما تلاش می‌کنیم در بالای این ساختمان یک کار هنری را اجرا کنیم تا شرکت شل پیش از ارسال سکوهای حفاری به قطب شمال، دوباره به نتایج اقدام خود فکر کند."

او افزوده است: "این بسیار کار سختی است، اگر موفق نشویم اعصاب ما خرد می‌شود، اما همه تلاش خود را به خرج می‌دهیم. هزاران نفر از مردم از شرکت شل خواسته‌اند تا از قطب شمال خارج شود اما آنها همچنان در حال حفاری در آن منطقه هستند."

این کوهنورد در ادامه گفت: "اگر ما بتوانیم به بالای این ساختمان برسیم، می‌توانیم تمام دفاتر شل را که در پائین پای ما قرار دارد ببینیم که به معنی آن است که آنها نیز می‌توانند ما را ببیند. ممکن است در چنین وضعیتی، شل دیگر جنبش علیه عملیات خود را نادیده نگیرد."

تصاویر: کار عجیب شش زن قبل از دستگیری

تصاویر: کار عجیب شش زن قبل از دستگیری

تصاویر: کار عجیب شش زن قبل از دستگیری

تصاویر: کار عجیب شش زن قبل از دستگیری


ویدیو مرتبط :
دستگیری زن قمه زن در اعتراض به فیلم رستاخیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج عجیب یک مرد با ۷ زن مصنوعی ! (+تصاویر)



ازدواج عجیب یک مرد با ۷ زن مصنوعی ! (+تصاویر)

افق نیوز- کانیوس مرد۵۵ ساله ای  است که در دورست بریتانیا زندگی می کند .این مرد عجیب قادر به زندگی با یک زن  واقعی نیست. جالب است بدانید او از جوانی علاقه بسیاری به مانکن مغازه ها داشت اما از آنجایی که جنس  آنها به سختی سنگ بودند او تصمیم گرفت به دنبال مانکنهایی با بدن انعطاف پذیرتر برود .

او زن مصنوعی اول خود را در سال ۲۰۰۰ با قیمت ۵,۰۰۰ دلار خریداری کرد  و نام او را ربکا گذاشت .

 

به گزارش شتاب وبه نقل از دگو نیوز :سال ۲۰۰۴ بود که او تصمیم به گرفتن عروسک دوم خود را گرفت , او بسیار تلاش کرده بود که به عروسک اول خود که به اصطلاح همسرش بود  وفادار بماند، اما نتوانست .در حال حاضر وی با 7 عروسکش  زندگی می کند و هزینه های زیادی را صرف خریداری کفش و پوشاک و گرفتن عکس برای آنها می کند ./عصرایران



  ازدواجهای عجیب,طن مصنوعی,ازدواج با عروسک,اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جالب

  ازدواجهای عجیب,طن مصنوعی,ازدواج با عروسک,اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جالب