سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر نیروی دریایی آمریکا از بشقاب پرنده ها


عکس هایی که در سال 1971 توسط زیردریایی آمریکایی USS Trepang SSN 674 گرفته شده و در آنها اشیاء ناشناس پرنده (UFO) یا همان بشقاب پرنده ها دیده می شود، در اینترنت منتشر شده است.

وبسایت شفقنا: عکس هایی که در سال 1971 توسط زیردریایی آمریکایی USS Trepang SSN 674 گرفته شده و در آنها اشیاء ناشناس پرنده (UFO) یا همان بشقاب پرنده ها دیده می شود، در اینترنت منتشر شده است.

در شرح این عکس ها گفته می شود آنها در دریا در نزدیکی جزیره یان ـ ماین بین ایسلند و نروژ گرفته شده اند.

این عکس های 45 سال قبل در اینترنت بطور گسترده مورد بحث قرار می گیرند. برخی از کاربران معتقدند این عکس ها متعلق به وسیله پرنده سری آمریکا است و تعداد دیگری می گویند اینها بشقاب پرنده هایی هستند که در جستجوی معادن نفت می باشند. نیروی دریایی آمریکا فعلا هیچ توضیحی در اینباره ارائه نداده است.

انتشارعکس هایی که نیروی دریایی آمریکا از بشقاب پرنده ها گرفته

انتشارعکس هایی که نیروی دریایی آمریکا از بشقاب پرنده ها گرفته


ویدیو مرتبط :
بشقاب پرنده وحشت زا موشک نیروی دریایی فیلم گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروس دریایی عجیبی شبیه بشقاب‌پرنده / تصاویر



عروس دریایی عجیبی که به تازگی فیلم آن توسط ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا منتشر شده‌است، بیشتر به یک بشقاب‌پرنده شباهت دارد تا یک موجود زنده.

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروس دریایی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروس دریایی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروس دریایی

 

اخبار گوناگون - مشرق