سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ترسناک‌ترین موجود آمازون را بشناسید


دندان‌های "پیرانا" به صورت مثلثی هستند و حالت خاصی دارند که به آنها اجازه می‌دهد تا حد زیادی تیز باشند.

پاشگاه خبرنگاران: حتماً تا به حال نام ماهی "پیرانا" به گوش شما رسیده است؛ این ماهی یکی از ترسناک‌ترین موجودات آمازون است و دندان‌های بسیار وحشتناکی دارد.

دندان‌های این ماهی به قدری تیز است که می‌تواند در کمتر از یک دقیقه یک گاو بزرگ را کاملاً تکه تکه کند.

دندان‌های "پیرانا" به صورت مثلثی هستند و حالت خاصی دارند که به آنها اجازه می‌دهد تا حد زیادی تیز باشند.

ترسناک‌ترین موجود آمازون را بشناسید

ترسناک‌ترین موجود آمازون را بشناسید

ترسناک‌ترین موجود آمازون را بشناسید


ویدیو مرتبط :
بهترین تکنولوژی های موجود در جهان را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار را بشناسید/ کاهش نرخ تورم، خودرو را ارزان می‌کند؟ +جدول



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت خودرو در بازار


ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار را بشناسید/ کاهش نرخ تورم، خودرو را ارزان می‌کند؟ +جدول

بازار خودرو طی ماه های گذشته در رکود به سر می برد و مردم برای خرید خودرو در انتظار افت قیمت ها هستند.

  صنعت خودروسازی کشور طی سال های اخیر با مشکلات فراوانی همچون افزایش هزینه های شرکت ها، نا توانی در پرداخت هزینه ها و همچنین کاهش تولید خودرو رو به رو بوده است که نتیجه اصلی این مشکلات را می توان در افزایش قیمت خودروها در بازار مشاهده کرد.

دولت یازدهم از زمان آغاز فعالیت خود بر حل مشکلات خودروسازان تاکید داشته و افزایش تولید خودرو در کشور را در دستور کار خود قرار داده است به طوری که  براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، تولید خودروسازان بزرگ کشور در آذر ماه نسبت به آبان افزایش یافته است. با این حال تولید انواع خودرو در آذر ماه همچنان کمتر از تعداد مدت مشابه در سال گذشته (آذر ماه 91) بوده است.

طی یکسال گذشته مسئولیت قیمت گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت بوده که این موضوع نیز حاشیه های فراوانی را به دنبال داشته و موضوع تعیین قیمت خودرو همچنان یکی از دستورکارهای شورای رقابت است.

در همین رابطه عیسی امامی عضو شورای رقابت گفته با توجه به کاهش نرخ تورم و با پائین آمدن نرخ ارز، قیمت خودروها باید مورد بازنگری قرار گیرد که این موضوع در شورای رقابت بررسی خواهد شد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تعیین قیمت خودروها بر اساس ارز 2650 تومانی، اعلام کرده است ‌نرخ ارز در بودجه سال آینده 2650 تومان تعیین شده و قیمت خودرو نیز باید بر این اساس تعیین شود.‌ شورای رقابت دستورالعمل تعیین قیمت خودرو را تدوین کرده است که خودروسازان موظفند از این دستورالعمل تبعیت کنند و در صورت عدم اجرای آن، با متخلفان برخورد خواهد شد.

اما در شرایطی که قیمت خودرو طی دو سال گذشته به واسطه افزایش نرخ تورم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است باید دید هم اکنون که نرخ تورم روند کاهشی به خود گرفته است شاهد افت قیمت ها در بازار خودرو هستیم یا خیر.

البته از طرفی نزدیک شدن به بازار شب عید نیز یک نگرانی را در جامعه ایجاد کرده و بسیاری از مردم از افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید خبر می دهند. موضوعی که از سوی مسئولان تاکید شده و وزیر صنعت نیز بر ثبات قیمت خودرو تا پایان سال تاکید کرده است.

در همین رابطه سعید مدنی مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفته است قیمت محصولات این گروه تولید تا پایان سالجاری تغییر نمی کند و سعی خواهیم کرد قیمتهای فعلی را حفظ کنیم.
 

در جدول زیر لیست خودروهای ارزان قیمت در بازار آمده است:

قیمت انواع خودرو ارزان قیمت در بازار

خودرو

مدل

قیمت (تومان)

پراید 132

SX

17.600.000

پراید 111

SX

18.200.000

ام وی ام

چهار سیلندر

22.000.000

ام وی ام

 سه سیلندر

20.300.000

تیبا

SX

21.900.000

سمند

 سال - LX

27.000.000

پژو 405

 دوگانه سوز

30.700.000

تندر 90

E1

32.500.000

وانت بار

یورو 4 . دوگانه سوز

14.600.000


اخبار اقتصادی -اقتصاد آنلاین