سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تا به حال مارمولک عنکبوتی دیده اید؟ +عکس


کاسیو لوپس و همسرش آلساندرا، وقتی تعطیلات خود را در کنیا می گذراندند، با دیدن مارمولکی که شباعت عجیبی به مرد عنکبوتی داشت از آن عکس گرفتند.

 



صبح بخیر: کاسیو لوپس و همسرش آلساندرا، وقتی تعطیلات خود را در کنیا می گذراندند، با دیدن مارمولکی که شباعت عجیبی به مرد عنکبوتی داشت از آن عکس گرفتند. رنگ پوست این مارمولک آبی و قرمز است و شباهت زیادی به لباس مرد عنکبوتی دارد. همین طور طرزنشستن مارمولک درست مثل طرز نشستن مرد عنکبوتی در عکس های معروف او است.



این گونه مارمولک جزو جانوران بومی آفریقا به شمار می رود و معمولا به صورت گروهی زندگی می کند. مارمولک ها یکی از مارمولک های نر را که از بقیه رنگی تر است به عنوان رئیس گروه می پذیرند.

عکاس می گوید " سینه، دست ها و پاهای این مارمولک شباهت زیادی به مرد عنکبوتی دارد. رنگ پوست آن آنقدر روشن است که به نظر می رسد لباسی به تن دارد. مطمئن هستم که طرفداران مرد عنکبوتی دوست دارند این مارمولک را ببینند یا حتی مارمولکی شبیه به آن داشته باشند!"




ویدیو مرتبط :
عنکبوتی که مارمولک را خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس همسر باراک اوباما در حال خرید



همسر اوباما در حال خرید