سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تایم لپس زیبا از شهر لس آنجلس آمریکا


تایم لپسی قشنگ و زیبا از شهر زیبای لس انجلس واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا که این سال ها با مشکل کم ابی و خشکسالی داره دست و پنجه نرم میکنه، علی رغم این مشکل، زیبایی های بساری داره.

صبح بخیر: تایم لپسی قشنگ و زیبا از شهر زیبای لس انجلس واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا که این سال ها با مشکل کم ابی و خشکسالی داره دست و پنجه نرم میکنه، علی رغم این مشکل، زیبایی های بساری داره، از جمله اسمانخراش های بلند، مکان های تفریحی و دیدنی، هالیوود، تیم های محبوب بسکتبال لس آنجلس کلیپرز و لیکرز و ... که به زیبایی هاش افزوده است.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
تایم لپس فوق العاده زیبا از شهر لس آنجلس آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست مسئولان شهر لس‌آنجلس از کارگران برای توقف تماشای آنلاین المپیک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

درخواست مسئولان شهر لس‌آنجلس از کارگران برای توقف تماشای آنلاین المپیک

مسئولان فناوری ارتباطات شهر لس‌آنجلس از کارگران خواستند برای کم کردن ترافیک خطوط اینترنت تماشای آنلاین بازی‌های المپیک را متوقف کنند.

به گزارش فارس و به نقل از رویترز، مقامات ارشد فناوری ارتباطات لس‌آنجلس از کارگران شهری خواستند برای جلوگیری از ترافیک خطوط اینترنت بازی‌های المپیک را به صورت آنلاین تماشا نکنند.

روز سه‌شنبه ایمیلی به تمام کارگران ارسال شد و از آنان خواسته شد تا تماشای آنلاین بازی‌های المپیک را متوقف کنند، زیرا لس‌آنجلس حجم ترافیک اینترنت را به شدت زیادی تجربه می‌کند.

دنیس زاین از اعضای شورای شهر لس‌آنجلس اظهار داشت: پرداخت کنندگان مالیات پول نمی‌دهند تا کارگران بازی‌های المپیک را به صورت زنده از کامپیوترهایشان تماشا کنند.

وی ادامه داد: می‌خواهم بدانم ناظران هنگامی که این افراد به تماشای بازی‌ها مشغول‌‌اند، کجا هستند؟/فارس