سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تابحال مورچه پاندا دیدید؟! +عکس


این گونه های جالب به علت اینکه به خرس پاندا شبیه بود با نام مستعار مورچه پاندا شناخته شد .

وبسایت مشرق: این مورچه نادر موجود مخملی با نام علمی euspinolia militaris که بنام مورچه پاندا معروف است در واقع نوعی زنبور بدون بال است که زیستگاه اصلی آن کشور شیلی است ولی در مناطقی از مکزیک، نوادا، تگزاس، کالیفرنیا، یوتا، و آریزونا نیز یافت می شود طول این حشره به ۸ میلی متر می رسد!

 این گونه های جالب به علت اینکه به خرس پاندا شبیه بود با نام مستعار مورچه پاندا شناخته شد . این گونه که شبیه یک مورچه کرکی،است در واقع یک گونه از زنبور بدون بال با نام ” زنبور قاتل گاو ” می باشد . که نام مستعار قاتل گاو به این علت است که نیش دردناک این زنبورها برای به زانو در آوردن یک گاو کافی است.

مورچه پاندا دیدید؟!

مورچه پاندا دیدید؟!

مورچه پاندا دیدید؟!


ویدیو مرتبط :
شیر سفید تابحال دیدید..................منظورم پاکتیش نیستا.........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیوندای i10، مورچه کره‌ای (+عکس)



هیوندای i10,‌نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2013,محصول جدید هیوندای

هیوندای i10، مورچه کره‌ای (+عکس)

‌نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2013 در ماه ‌آینده میزبان محصول جدید هیوندای، i 10 خواهد بود.

نسل جدید i10  یک خودروی شهری کوچک است که با توجه به افزایش ابعادش به طرحی تکامل یافته و بالغ تبدیل شده است به‌طوری‌که  در مقایسه با نسل قبل، 80 میلی متر طویل‌تر، 65 میلی متر عریض‌تر و 50 میلی‌متر کوتاه‌تر شده است.

همچنین گنجایش مخزن سوخت با افزایش 10 درصدی به 252 لیتر رسیده است.
بنا به گفته هیوندای، فضای بار نسل جدید بهبود پیدا کرده، همچنین فضای اختصاص داده شده به پای سرنشنینان با افزایش 5 میلی متری فاصله دو محور، بیشتر شده است.
تولید‌این خودرو ماه آینده در سایت هیوندای ترکیه آغاز خواهد شد./دنیای اقتصاد