سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بفرمایید «شتر سوخاری»! +عکس


در کشور چین یک شتر 450 کیلویی طی عملیاتی پیچیده بصورت درسته و یک جا سوخاری شد.

تاپ ناپ: در کشور چین یک شتر 450 کیلویی طی عملیاتی پیچیده بصورت درسته و یک جا سوخاری شد. این شتر از قبل در مواد مخصوص خوابانده شده بود و سپس توسط یک جرثقیل به درون یک فر و اجاق 6 متری عظیم منتقل شد.

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری

شتر سوخاری


ویدیو مرتبط :
نوازش شتر و عکس العمل حیرت آور شتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بفرمایید عنکبوت سوخاری!


در كامبوج یك نوع عنكبوت به عنوان نوعی غذای محبوب شناخته میشود. این نوععنكبوت كه بصورت سرخ شده خورده میشود یكی از جذابیتها برای توریستها نیز میباشند.

تاپ ناپ: در كامبوج یك نوع عنكبوت به عنوان نوعی غذای محبوب شناخته میشود.  این نوععنكبوت كه بصورت سرخ شده خورده میشود یكی از جذابیتها برای توریستها نیز میباشند. اكثر توریستها آنچه میبینند باور نمیكنند. اینكه این عنكبوت های زشت و بد هیبت براحتی توسط مردم بومی و با اشتها خورده میشوند صحنه ای ایستكه هیچ گاه فراموش نخواهند كرد.

 عده ای از كارشماسان عقیده دارند خوردن این نوع عنكبوت كه به وفور در این كشور یافت میشود از زمان حكومت خمر های سرخ باب شد. در زمان خمر های سرخ غذا به شدت كم یاب شده بود.