سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این عکس ها را ببینید، لذت ببرید و بترسید


گاهی دست قدرت پروردگار مناظر با شکوه و نابی را به ما نشان می دهد که با دیدن آن شگفت زده می شویم و به قدرت الهی پی می بریم.

1ـ شفق های قطبی:


ویدیو مرتبط :
ببینید و لذت ببرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیسی ها از این شباهت تاریخی لذت ببرید+ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پرسپولیسی ها از این شباهت تاریخی لذت ببرید+ عکس

باز هم ورزشگاه تختی، باز هم پرسپولیس و یک تیم تهرانی، باز هم یک پیروزی دو بر یک، باز هم گلزنی یک پدیده و باز هم پشتک زدن!

اگر جزو آن گروهی نیستید که در قلب‌شان امثال پروین و کریمی و دایی اولویت اول را دارند و بعد نوبت به پرسپولیس می‌رسد و اگر فقط به لباس قرمز این تیم دل بسته‌اید، همزمان با ثبت هر دوی این تصاویر باید در حال خوشحالی بوده باشید.این دو عکس، یک دنیا شباهت دارند.

تصویر اول مربوط به 19 آذر 80 می‌شود؛ روزی که پرسپولیس در ورزشگاه تختی مقابل پیکان گیر افتاده بود و کار با نتیجه یک بر یک رو به پایان بود. در لحظات پایانی اما تعویض علی پروین جواب داد و امیرحسین اصلانیان گل پیروزی سرخپوشان را زد. عکس دوم هم مربوط به همین امروز است. باز هم ورزشگاه تختی، باز هم پرسپولیس و یک تیم تهرانی، باز هم یک پیروزی دو بر یک، باز هم گلزنی یک پدیده و باز هم پشتک زدن! فقط کاش عباس‌زاده به سرنوشت اصلانیان دچار نشود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - بانک ورزش