سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این دیوار مجهز به آمپول ایدز است +عکس


پس از آنکه پلیس موفق نشد دزدانی که قصد سرقت خانه یک پزشک برزیلی را دستگیر کنند، این پزشک در اقدامی عجیب و بی سابقه روی دیوارهای اطراف منزل خود آمپول ویروس ایدز نصب کرد.

 
 
 
 
صبح بخیر: پس از آنکه پلیس موفق نشد دزدانی که قصد سرقت خانه یک پزشک برزیلی را دستگیر کنند، این پزشک در اقدامی عجیب و بی سابقه روی دیوارهای اطراف منزل خود آمپول ویروس ایدز نصب کرد.

این پزشک روی این دیوار نیز علامت هشدار "این دیوار مجهز به آمپول ایدز است" را نصب کرد.

اما پلیس پس از شکایت همسایگان این صاحب خانه به دلیل این اقدام خطرناک وی برای حفظ خانه، وارد عمل شده و پزشک را به جرم استفاده از مواد خطرناک بهداشتی بیمارستان و استفاده از آن به صورت غیرقانونی به 112 دلار آمریکا جریمه کرد.



ویدیو مرتبط :
آمپول آنفولانزا و عکس العمل بچه ها به درد آمپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موتورسیکلتی مجهز به رادار +عکس



قابلیت جالب دیگری که این موتورسیکلت دارد مسئله استفاده از نوعی تکنولوژی راداری است که وضعیت وسایل نقلیه در رو به روی موتورسیکلت را تشخیص داده و در صورت احساس خطر سرعت این وسیله را کاهش می دهند.

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شرکت هوندای ژاپن در کشور ما با موتورسیکلتهای خود معروف شده است. تعداد زیادی از موتورسیکلتهای ساخت این کشور در کشور ما و بسیاری دیگر از نقاط دنیا در حال استفاده هستند. اما این شرکت ژاپنی به مانند سایر شرکتهای فعال در عرصه وسایل نقلیه نگاهی نیز به بازارهای آینده دارد. این شرکت از یک موتور سیکلت نمونه برای سال 2015 میلادی پرده برداری کرده است که از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با موتورسیکلتهای معمولی ندارد.

 

در طراحی بدنه سعی شده است تا بیشتر به مسئله آیرودینامیک توجه شود تا وسیله مذکور بتواند راحت تر هوا را شکافته و به جلو برود. جنس بدنه این موتور سیکلت از ترکیب موادی مثل: تیتانیوم، آلومنیم و فیبر کربن است. این موتورسیکلت از یک سیستم پیشران هیدروژنی به همراه یک سامانه 6 دنده بهره می برد که باعث می شود تا آلودگی تولید شده توسط این موتورسیکلت به پایین ترین حد ممکن برسد.

 

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

 

در این موتورسیکلت رایانه ای تعبیه شده است که از طریق یک صفحه نمایش " OLED " 5 اینچی قابل دسترسی است. در این رایانه شما قابلیت دسترسی به سیستم مکان یاب جهانی، و سیستم کنترل سرعت دسترسی دارید.

 

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

قابلیت جالب دیگری که این موتورسیکلت دارد مسئله استفاده از نوعی تکنولوژی راداری است که وضعیت وسایل نقلیه در رو به روی موتورسیکلت را تشخیص داده و در صورت احساس خطر سرعت این وسیله را کاهش می دهند./

 

منبع:باشگاه خبرنگاران