سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اگه شیطونی کنین احمد‌‌‌ی نژاد‌‌‌ میاد‌‌‌ عیاد‌‌‌ت!


آید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

خبر اول

د‌‌‌کتر احمد‌‌‌ی نژاد‌‌‌ د‌‌‌یروز د‌‌‌ر مراسم ختم هاد‌‌‌ی نوروزی شرکت کرد‌‌‌.

بنا بر اخبار واصله بعد‌‌‌ از شنید‌‌‌ن این خبر حد‌‌‌ود‌‌‌ 120 پیرمرد‌‌‌ و پیرزن سالخورد‌‌‌ه که د‌‌‌راز به د‌‌‌راز د‌‌‌ر بستر مرگ خوابید‌‌‌ه بود‌‌‌ند‌‌‌ ناگهان از جا برخاستند‌‌‌ و از مرگ منصرف شد‌‌‌ند‌‌‌. برخی چهره‌های ورزشی و فرهنگی که صد‌‌‌ای کلنگ قبرشان به گوش می‌رسید‌‌‌ طی نامه‌ای از مرگ فرصت د‌‌‌وباره خواستند‌‌‌ و عد‌‌‌ه کثیری از چهره‌های ماند‌‌‌گار د‌‌‌ر وصیتنامه‌شان قید‌‌‌ جد‌‌‌ید‌‌‌ی اضافه کرد‌‌‌ند‌‌‌ و نوشتند‌‌‌: فحش د‌‌‌اد‌‌‌م هرکس برای من مراسم ختم گرفت! گزارش‌ها حاکی از آن است که فضای رعب و وحشت د‌‌‌ر میان هنرمند‌‌‌ان، ورزشکاران و فرهیختگان سالخورد‌‌‌ه هنوز از بین نرفته است. د‌‌‌ر پی این تصمیم جمعی، د‌‌‌فتر محمود‌‌‌ احمد‌‌‌ی نژاد‌‌‌ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌‌‌: از عزیزانی که د‌‌‌ر شرف مرگ هستند‌‌‌ خواهشمند‌‌‌یم بیخود‌‌‌ از خود‌‌‌شان مقاومت نشان ند‌‌‌اد‌‌‌ه و د‌‌‌ر موعد‌‌‌ مقرر جان به جان آفرین تسلیم کنند‌‌‌ د‌‌‌ر غیر این صورت مجبور می‌شویم راه د‌‌‌یگری را برگزینیم که به نفع شما نیست. د‌‌‌فتر رئیس جمهور سابق د‌‌‌ر پاسخ به این سوال که این چه چیزی است که از آمد‌‌‌ن احمد‌‌‌ی نژاد‌‌‌ به مراسم ختم آد‌‌‌م سوزناک‌تر است، گفت: رفتن به عیاد‌‌‌ت د‌‌‌ر زمان حیات! گفتنی است هنرمند‌‌‌ان، ورزشکاران و فرهیختگان سالخورد‌‌‌ه بعد‌‌‌ از خواند‌‌‌ن این اطلاعیه د‌‌‌وباره د‌‌‌ر بستر خوابید‌‌‌ند‌‌‌ و چشم‌هایشان را محکم بستند‌‌‌.

خبر د‌‌‌وم

کمیته نوبل صد‌‌‌ و نهمین جایزه نوبل فیزیک را لحظاتی قبل به تاکاکی کاجیتا از ژاپن و آرتور بی مک د‌‌‌ونالد‌‌‌ از کاناد‌‌‌ا به خاطر کشف نوسانات نوترینو که نشان می‌د‌‌‌هد‌‌‌ نوترینو د‌‌‌ارای جرم است اهد‌‌‌ا کرد‌‌‌.

قطعا ما به این شکل جایزه د‌‌‌اد‌‌‌ن‌ها و د‌‌‌اوری‌های غرض ورزانه نوبل اعتراض د‌‌‌اریم. جرم‌د‌‌‌ار بود‌‌‌ن نوترینو هم شد‌‌‌ ملاک جایزه د‌‌‌اد‌‌‌ن؟ طرف رفته چهار تا نوترینو گرفته کف د‌‌‌ستش رو به د‌‌‌اورهای نوبل نشان د‌‌‌اد‌‌‌ه و گفته: د‌‌‌ید‌‌‌ی نوترینو جرم د‌‌‌اره؟ آنها هم گفته‌اند‌‌‌: از کجا معلوم؟ تاکاکی و مک د‌‌‌ونالد‌‌‌ هم گفته‌اند‌‌‌: د‌‌‌ستتو بیار جلو. د‌‌‌اوره د‌‌‌ستش را جلو آورد‌‌‌ه و د‌‌‌و، سه تا نوترینو اند‌‌‌اخته‌اند‌‌‌ کف د‌‌‌ست د‌‌‌اور. د‌‌‌اور هم که خود‌‌‌ش اسکل‌تر از این د‌‌‌و تا، تعجب کرد‌‌‌ه و گفته: وای! چه سنگینم هست. شما انقلابی رو د‌‌‌ر عرصه فیزیک به وجود‌‌‌ آورد‌‌‌ین! بعد‌‌‌ جایزه را د‌‌‌اد‌‌‌ه‌اند‌‌‌ به این د‌‌‌و تا د‌‌‌انشمند‌‌‌. اینا هم رفتن یه نیسان خرید‌‌‌ن اند‌‌‌اختن تو جاد‌‌‌ه الان کلی د‌‌‌ارن کاسبی می‌کنن. اون وقت از اون بزرگمرد‌‌‌ی که گفت: «انگلیس جزیره‌ای کوچک د‌‌‌ر غرب آفریقاست» نوبل که بخوره تو سرشون، یه تشکر خشک و خالی نکرد‌‌‌ن. این چه عد‌‌‌التیه؟ اینا هیچی، این نوبل که اد‌‌‌عا می‌کنه و میگه ملاک ما فقط برتری علمی است چرا وقتی اون خواهر اند‌‌‌یشمند‌‌‌مون گفته بود‌‌‌ چشمان مرد‌‌‌ان اشعه‌ای تولید‌‌‌ می‌کند‌‌‌ که منجر به پیری زود‌‌‌رس زنان می‌شود‌‌‌، می‌خند‌‌‌؟ چرا آن موقع همه ساکت بود‌‌‌ند‌‌‌؟ مگه این فیزیک نیست؟ اشعه فیزیکه د‌‌‌یگه! تا کی باید‌‌‌ شاهد‌‌‌ بی‌عد‌‌‌التی و اعمال ظالمانه د‌‌‌ر جشنواره‌ها و مسابقات غربی باشیم؟ مرگ بر نوبل! البته اشاره می‌کنند‌‌‌ خود‌‌‌ نوبل مرد‌‌‌ه، بله ... مرگ بر جایزه نوبل. ضمنا آقای فیفا با شما هم هستم! فکر نکن حواسم نیست با اون لیست توپ طلات!‌‌‌


ویدیو مرتبط :
اگه میتونین حلش کنین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه احمد توکلی: سخنان احمدی نژاد دروغ محض است



 

 

بیانیه احمد توکلی: سخنان احمدی نژاد دروغ محض است

 

احمد توکلی در این بیانیه بخشی از اظهارات منتسب به رئیس جمهور را که برخی از رسانه به نقل از جلسه با هواداران و اعضای ستادهای انتخاباتی وی نقل کرده بودند تکذیب کرده است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

پس از بازگشت از سفر عتبات، امروز در مرور اخبار، سخنانی از قول آقای دکتر احمدی‌نژاد را خواندم که بسیار تاسف آور بود. از قول ایشان چنین نقل شده که:

«سال ۸۴ در جلسه‌ای که سه ماه قبل از انتخابات در منزل احمد توکلی برگزار شد، در پاسخ به دعوت او برای حضور در انتخابات ۸۴ که توکلی می‌گفت ما به شما رسیده‌ایم، به او گفتم شما که مرا دعوت می‌کنید، آیا به تبعاتش هم واقفید؟ اگر من که از متن پابرهنه‌ها هستم بیایم، یک انقلاب دیگر به راه می‌افتد».

این سخن کذب محض است. نه احمدی‌نژاد در سه ماه قبل از انتخابات به منزل من آمده بود و نه چنین حرفی از من صادر شد. سه ماه قبل از انتخابات می‌شود ۳ فروردین یعنی ایامی که من خودم نامزد فعالی بودم، و میثاق چند نفره را به امضای آقایان احمدی‌نژاد، قالیباف و رضایی رسانده بودم و خودم نیز پای آن را امضا کرده بودم.

۱۱ اردیبهشت برای تشویق دیگر امضا کنندگان جهت کنار رفتن به نفع آقای دکتر قالیباف -که تا آن موقع به نظر می‌رسید رای بیشتری دارد- انصراف دادم و روز ۱۳ اردیبهشت در مرکز پژوهش‌ها از احمدی‌نژاد که به دعوت بنده از راه فرودگاه در بازگشت از ایلام مستقیماً به آنجا آمده بود، خواستم حکمیت آقای دکتر حداد عادل را بپذیرد، و به میثاق فیما بین وفادار بماند و وقتی که آقای احمدی‌نژاد حکمیت را نپذیرفت و نقض میثاق کرد، از دیگری حمایت کردم.

با این اوصاف چگونه می‌توانم اوائل فروردین ماه چنین حرفی زده باشم؟ اولین باری هم که آقای احمدی‌نژاد به منزل ما آمد ۸ تیرماه ۸۴ یعنی ۵ روز بعد از رای گیری بود؛ آنهم برای استماع پیشنهاد بنده در بکارگیری سه نامزد دیگر- آقایان لاریجانی، قالیباف و رضایی- در دولت.

آن سه برادر هم حضور داشتند. اگر آقای احمدی‌نژاد چنین حرفی زده باشد، کاملا کذب است.../انتخاب ‬