سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اگرپسری بر ضد دخترها حرفی زد بدونید...



سرگرمی,طنز پسرها, طنز پسرانه, طنز دخترانه

طنز پسر و دختر

 

اگرپسری بر ضد دخترها حرفی زد بدونید

ازهمه بیشتر دنبال دخترهاست و براشون له له میزنه!!

حکایتش حکایت همون گربه هست که دستش به گوشت نمیرسید می گفت پیف پیف بو می ده!

 

تا حالا صد تا دخترسر کارش گذاشتند و حالشو گرفتند !

 

تا حالا هر چی التماس کرده دخترای ناز ایرونی که سهله یه وزغ ماده هم تحویلشون نگرفته!!

 

توی دانشگاه نمره های ماکزیمم دخترا رو دیده و برای اینکه کسی نفهمه آی کیوش در حد کلوخه مجبوره بشینه برای دخترا حرف در بیاره

 

تو خونه همش به خاطر شلخته بودنش (مخصوصا موها و دماغ ) و تمیزی و خوشتیپی خواهرش مدام زدند تو سرش

 

از اینکه با صد نوع مدل موی مختلف و خط ریشای عجیب غریب نمیتونه قیافه مثل اژدهاشو یه کم شبیه آدما بکنه به دخترای ایرونی که با آرایش زیباتر میشند حسودی می کنه

 

می بینه یک نفر تو دنیا پیدا نمیشه که فقط یه بار منتشو بکشه و باید یه عمر ناز کش باشه

 

می بینه خیلی از مردا و پسرای اطرافش (وحتی خودش) حاضرند با اشاره یه خانم همه چی شونو فدا کنند اون وقته که به شدت میسوزه.

منبع:kallkal.blogfa.com


ویدیو مرتبط :
عجب حرفی زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: حرفی بر خلاف مصالح نظام در جلسه سوال نخواهم زد/ روشنگری می کنم



عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی نژاد به صراحت اعلام کرد، سئوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است، من در جلسه سئوال از رئیس جمهور صحبت هایی برای روشنگری مردم خواهم کرد اما این روشنگری ها در چارچوب منافع نظام و انقلاب خواهد بود و حرفی که به ضرر انقلاب، نظام و مصالح مردم باشد نخواهم زد.

قاسم جعفری در گفتگو با مهر در خصوص ترکیب نمایندگان حاضر در جلسه مشترک نمایندگان با رئیس جمهور اظهار داشت: بیش از 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طیف های مختلف سیاسی از فراکسیون اصولگراین و رهروان ولایت در جلسه مشترک حضور داشتند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ابتدای جلسه نمایندگانی که خواستار نطق بودند ثبت نام کردند و قرعه کشی شد، بر اساس قرعه کشی نمایندگان برای سخنرانی در این جلسه انتخاب شدند که برخی از آنان شامل آقایان رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم، ناصری نماینده مردم بابل و کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد بودند.

وی در مورد اظهارات نمایندگان در این جلسه گفت: وکلای ملت تاکید داشتند نباید در برابر حل مشکلات مردمی که وفادارانه ایستاده اند کوتاهی کرد و باید هر چه زودتر برای حل چالش های درونی و بیرونی راهکارهایی یافت.

جعفری افزود: بررسی عوامل داخلی و خارجی تاثیر گذار بر نوسانات بازار ارز نیز از سئوالات نمایندگان در این جلسات بود که البته بر اساس اظهارات آن ها این مشکلات تنها در سایه همگرایی دولت و مجلس قابل حل است.

وی تصریح کرد: نمایندگان بر این نکته اساسی تاکید داشتند که قوای مقننه و مجریه باید به جای تقابل تعامل کنند.

جعفری با بیان اینکه وزرای اقتصاد، نفت و رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه حضور داشتند ادامه داد:  نمایندگان در این جلسه خواستند که رئیس جمهور سخنرانی کند و به سئوالاتشان پاسخ دهد زیرا وزرا در کمیسیون های مختلف در دسترس نمایندگان هستند و پاسخ های آن ها بارها شنیده شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: رئیس جمهور در بخش اول سخنان خود در خصوص علل جاودانگی قیام عاشورا صحبت کرد.

وی ادامه داد: احمدی نژاد در این جلسه در پاسخ به سئوالات نمایندگان در خصوص جلسه سئوال از رئیس جمهور به صراحت اعلام کرد، ما و همکاران ما فدائیان نظام و انقلاب هستیم، سئوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است، من در جلسه سئوال از رئیس جمهور صحبت هایی برای روشنگری مردم خواهم زد اما این روشنگری ها در چارچوب منافع نظام و انقلاب خواهد بود و حرفی که به ضرر انقلاب، نظام و مصالح مردم باشد نخواهم زد.

جعفری اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان در اینجلسه خواستار تعامل بیشتر دولت و مجلس و بیان دستاورد های دولت به مردم و ادامه تعامل دولت و مجلس بودند.

وی ادامه داد: در میان صحبتهای رئیس جمهور برخی نمایندگان سئوالاتی را مطرح می کردند که رئیس جمهور پاسخ می داد و این امر نمایانگر نزدیکی میان رئیس جمهور و وکلای ملت در این جلسه بود.

وی تاکید کرد: در پایان جلسه نیز رئیس جمهور تاکید کردند ولایت فقیه هم خواستار حضور دولت قوی در عرصه اجتماع است.... / asriran.com