سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اسکی اعراب در صحرای عربستان! +عکس


عربها که در حسرت داشتن برف، کوه یخ وارد می کنند، این بار تصمیم گرفتند تا شانس خود را برای لذت بردن نه با برف و یخ، بلکه با صحرای خشک و سوزان امتحان کنند.

 
 
 
 
  خبرآنلاین: عربها که در حسرت داشتن برف، کوه یخ وارد می کنند، این بار تصمیم گرفتند تا شانس خود را برای لذت بردن نه با برف و یخ، بلکه با صحرای خشک و سوزان امتحان کنند.
 
تصویری که مشاهده می کنید مردان عربی را می بینید که در بیایان تبوک در 900 مایلی ریاض پایتخت عربستان سوار بر سورتمه دست ساز (یا بهتر بگوییم اسکیت مخصوص) شده و در صحرای لم یزرع احساس می کنند وسط کوهستان برفی در حال اسکی بازی هستند.

اسکی بازی اعراب در صحرای عربستان! +عکس

اسکی بازی اعراب در صحرای عربستان! +عکس

اسکی بازی اعراب در صحرای عربستان! +عکس


ویدیو مرتبط :
اسکی روی شن اعراب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هواپیمای اوباما در صحرای عربستان


این تصویر در رسانه های خارجی از سایه پرواز هواپیمای حامل رئیس جمهور آمریکا بر روی صحرای عربستان سعودی منتشر شده است.

عصر ایران: این تصویر در رسانه های خارجی از سایه پرواز هواپیمای حامل رئیس جمهور آمریکا بر روی صحرای عربستان سعودی منتشر شده است.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه سفر چند ساعته ای را به ریاض داشت.

عکس هواپیمای اوباما بر فراز صحرای عربستان