سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

استخری فوق العاده زیبا در آسمان! + عکس


استخری که در این تصاویر می بینید یکی از شاهکارهای معماری سنگاپور است که توسط Sadfie Moche طراحی شده و بر فراز سه برج هتل Sands Bay Marina قرار گرفته است.

 
 


صبح بخیر :  استخری که در این تصاویر می بینید یکی از شاهکارهای معماری سنگاپور است که توسط  Sadfie Moche طراحی شده و بر فراز سه برج هتل Marina Bay Sands قرار گرفته است.

به گزارش صبح بخیر این برج 55 طبقه 200 متر ارتفاع دارد، اما شنا کردن بر فراز آن و نزدیک لبه ها آنقدر که به نظر می رسد خطرناک نیست. وقتی به این استخر نگاه می کنیم، به نظر می رسد که به شیب تندی منتهی می شود ولی در واقع آب استخر به یک حوض می ریزد و از آنجا دوباره به استخر اصلی بر می گردد. این استخر دو سیستم گردش آب دارد که اولی مانند سایر استخرها آب را فیلتر و گرم می کند و به استخر اصلی می ریزد، و دومی آب را در حوض فیلتر کرده به استخر بالایی می فرستد. این استخر که طولی سه برابر استخر المپیک و 650 فوت ارتفاع دارد، بزرگ ترین استخر روباز جهان محسوب می شود.

این هتل 2560 اتاق دارد که قیمت آنها از شبی 350$ به بالا است و گران ترین هتل دنیا به شمار می رود.

نمای کلی




 سه برج با بیش از 2500 اتاق که روی سقف این برج ها یک استخر و در پایین آنها چندین فروشگاه ، سالن های تئاتر و رستوران وجود دارد.

نمای سقف




 روی سقف هتل چندین رستوران  و کافی شاپ وجود دارد. ساخت هر طبقه هتل تنها 4 روز طول کشیده است.

































ویدیو مرتبط :
کلیپی فوق العاده زیبا از مصاحبه های شاهرخ استخری**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم انداز دریاچه های فوق العاده زیبا / عکس


چشم انداز دریاچه های زیبا