سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج همزمان مرد عرب با دو زن! +سند


بر اساس کارت دعوتی که در شبکه های اجتماعی و رسانه های عرب زبان منتشر شده، فردی به نام صلاح مكاوى، فردا شب جشن عروسی همزمان خود با دو همسر را برگزار می کند. روزگارنو: مردی در عربستان، همزمان، با دو زن جشن ازدواج برگزار می کند.


بر اساس کارت دعوتی که در شبکه های اجتماعی و رسانه های عرب زبان منتشر شده، فردی به نام صلاح مكاوى، فردا شب جشن عروسی همزمان خود با دو همسر را برگزار می کند.

به گزارش روزنامه عکاظ، بعد از انتشار تصویر کارت دعوت این عروسی، کاربران ابتدا آن را فانتزی دانستند؛ اما بعدا معلوم شد که کاملا جدی است. نکته قابل توجه این که در این کارت، به جای نام عروس ها، نام پدرشان آمده است به این صورت: دختر آقای امیر و دختر آقای شهاب!
ازدواج همزمان مرد عرب با دو زن! +سند


ویدیو مرتبط :
شیخ سنی ارزش زن در اسلام سند ازدواج است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقاصه 70 ساله قصد ازدواج دارد!*سند



خبرهای جالب , عکس رقاصه

 

آگهی ازدواج؛

رقاصه 70 ساله قصد ازدواج دارد!*سند

رقاص کاباره های شبانه در انگلیس که یک پیرزن هفتاد ساله است می گوید به تازگی به فکر ازدواج افتاده و به دنبال شخص مناسبی است. وی مدعی شده تاکنون باکره مانده است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت الیوم السابع؛ یک پیرزن هفتاد ساله که در کاباره های انگلیس مشغول خدمات دهی است! اکنون قصد دارد به زندگی خود سروسامانی داده و ازدواج کند، اما تعجب برانگیز آنکه مدعی شده هنوز بکر و دست نخورده باقی مانده است.

روزنامه انگلیسی "سان" نوشت: «"پام شو" که به "پام شهوت انگیز" مشهور است تا به الان ازدواج نکرده و گفته است به دلیل آنکه شدیدا مشغول کار بوده وقت آن را نداشته تا شوهر مناسب پیدا کند، او رابطه جنسی قبل از ازدواج را تایید نمی کند.»

 

خبرهای جالب , عکس رقاصه

 

این رقاص 70 ساله همچنین رویای داشتن شوهری میلیونر و قد بلند، سبزه و خوش تیپ را در سر دارد..../جام نیوز