سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اجرای ارکسرت سمفونی زیر دریا


بیست و هفتمین جشنواره موسیقی زیر آب با عنوان "سمفونی زیر آب" نهم ژوئیه 2011 در فلوریدا - آمریکا برگزار شد. این جشنواره یکی از عجیب ترین، پر دردسرترین و پر هزینه ترین جشنواره در دنیای موسیقی است.

علاقمندان و طرفداران موسیقی به عنوان میهمان به این کنسرت موسیقی زیر آب دعوت می شوند.

بیست و هفتمین جشنواره موسیقی زیر آب با عنوان "سمفونی زیر آب" نهم ژوئیه 2011 در فلوریدا - آمریکا برگزار شد. این جشنواره یکی از عجیب ترین، پر دردسرترین و پر هزینه ترین جشنواره در دنیای موسیقی است.

بله درست خوانده‌اید! اجرای موسیقی زنده به گونه‌ای مسحور کننده در حین غواصی برای شرکت کنندگان و شنوندگان دریایی چون؛ ماهی‌های رنگی، سفره ماهی‌ها، اختاپوس، ستاره دریایی، مرجان‌ها، کوسه‌ها و سایر موجودات دریایی توسط موسیقدانان مشهور و نامی کشور و جهان!


ویدیو مرتبط :
سمفونی دریا در شهر زادار کرواسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز اجرای طرح «دریا» مشخص شد!



اخبار,اخبار اجتماعی,سواحل استان مازندران


اخبار اجتماعی - برخورد پلیس با زنان بدحجاب در طرح «دریا»

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آغاز طرح «دریا» از خردادماه، از برخورد پلیس با زنان بدحجاب و برهم‌زنندگان امنیت اخلاقی در خلال اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار مسعود جعفری‌نسب، با تاکید بر اینکه اداره کل اجتماعی استانداری استان مازندران در حال پیگیری اجرای این طرح است، افزود: در این طرح تنها اجرای بخش انتظامی، برعهده نیروی انتظامی است که مقدمات آن فراهم شده است و تا آخر اردیبهشت تکمیل می‌شود و اجرای آن در خردادماه آغاز خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به جزییاتی از اجرای این طرح گفت: استقرار ماموران انتظامی در نقاط خطرناک ساحل برای جلوگیری از احتمال غرق‌شدن مسافران و گردشگرانی که به سواحل استان مازندران عزیمت کرده‌اند بخشی از این طرح است.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه پیگیری امنیت اخلاقی بخش دیگری از اجرای این طرح است که برعهده نیروی انتظامی قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر کنترل پلیس بر نقاط خطرناک سواحل مازندران، برخورد با برهم‌زنندگان امنیت اخلاقی و مزاحمان نوامیس از دیگروظایف نیروی انتظامی در اجرای طرح دریاست.

جعفری‌نسب در پایان با اشاره به برخورد قوه‌قضاییه با بدپوششان و بدحجابان در ایام نوروز اظهار کرد: قوه‌قضاییه در نوروز امسال اقدامات خوبی در برخورد با بدپوششان انجام داد و جریمه نقدی سنگینی را برای افرادی که به‌دلیل عدم رعایت حجاب متعارف توسط ماموران انتظامی دستگیر شده بودند، در نظر گرفت.
اخبار اجتماعی - تسنیم