سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آیا این زن مسافر زمان بوده است؟ +عکس


بدر یک فیلم سیاه و سفید متعلق به سال 1938 تصویری از یک زن که در حال استفاده از تلفن همراه است به ثبت رسیده که تعجب همگان را به خود جلب کرده است.

عرش نیوز: بدر یک فیلم سیاه و سفید متعلق به سال 1938 تصویری از یک زن که در حال استفاده از تلفن همراه است به ثبت رسیده که تعجب همگان را به خود جلب کرده است.

آیا به راستی این اولین تلفن همراه جهان است؟!

این فیلم که در یک کارخانه در ایالات متحده گرفته شده به محض قرار گرفتن در یوتیوب بیش از 300 هزار بازدید کننده داشت.

تکنولوژی تلفن همراه در سال 1973 رونمایی شد و نهایتا در سال 1980 در دسترس عموم قرار گرفت. این نشان می دهد که فیلم سیاه و سفید 40 سال قبل از رونمایی اولین تلفن همراه گرفته شده است.

جالب اینجاست که یکی از کاربران اینترنت ادعا کرده است که این خانم مادربزرگ او بوده و واقعا از یک تلفن همراه استفاده می کند و در آن زمان در یک کارخانه ارتباطات در ماساچوست کار می کرده است.

نشان دادن این فیلم باعث ایجاد گمانه زنی هایی شده است که آیا این زن یک مسافر زمان است؟

آیا این زن مسافر زمان بوده است؟ +عکس


ویدیو مرتبط :
مسافر کش زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"زن شاسیته" راز یک شب سیاه را فاش کرد/ قربانی: دوست داشتم همان زمان بمیرم + عکس



خانم "مود گورمن"، برنده عنوان (زن شایسته) ماساچوست آمریکا راز دردناکی را فاش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانم "مود گورمن"،برنده عنوان (زن شایسته) ماساچوست آمریکا راز دردناکی را فاش میکند.

خانم "مودگورمن" که در سن 13 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، بدلیل شرمسار بودن از اینکه دیگران چه فکری در مورد او خواهند کرد این راز را در سینه خود نگه داشت.

این زن شایسته دو ماه بعد از مراسم تاج گذاری اش در سن 21سالگی در مصاحبه با یک روزنامه نگار درباره بدترین روز زندیگش می‌گوید:در یک شب تابستان وقتی با دوستم برای بازی کردن به پارک رفتیم با سه مرد که مست بودند مواجه شدیم و در حالی که فرار بی فایده بود، مورد حمله وحشیانه و تجاوز آنها قرار گرفتم.

وی ادامه داد: در حالی که در نزاع با آنها(مردان شیطان صفت) فریاد می زدم، در سر آرزو می کردم که ای کاش بمیرم. بعد از رهایی از چنگال متجاوزان درحال دویدن به سمت خانه اشک می‌ریختم.

 

اخبار,اخبار حوادث,زن شایسته

 

خانم "گورمن" بر اثر شوک این اتفاق شوم تصمیم می گیرد در مورد آن شب با کسی صحبت نکند و بارها دست به خود کشی ناموفق زد.

او که سه سال از بهترین سال‌های نوجوانی اش را با این افکار که مردم چه فکری در مورد او خواهند کرد و یا چه اتفاقی برای زندگی آینده اش خواهد افتاد سپری کرد، در نهایت تصمیم می‌گیرد این راز را با مادرش در میان بگذارد سپس با کمک مادرش با وکیلی صحبت میکند و گزارشی برای این حمله وتجاوز بی رحمانه تنظیم کرد، اما هیچوقت متجاوزان این دختر بی‌گناه دستگیر نشدند.

او درپایان صحبت هایش افزود: من مغلوب نشدم، من یک نجات یافته هستم. "گورمن" باز مانده از یک تجاوز بی رحمانه افتخار می‌کند که حالا بعداز 8 سال با استفاده از قدرتش که به تازگی پس از تاجگذاری به عنوان زن شایسته به او رسیده است می‌تواند به همه قربانی های آزار اذیت جنسی وتجاوز در کشورش کمک کند.

 "گورمن" احتمالا پیام زندگی اش را نه تنها در ماسا‌چوست بلکه به همه ملیت هایی که در رقابت برای انتخاب زن شایسته  شرکت می‌کنند خواهند رساند.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران