دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گران ترین اتومبیل دنیا دیوانه تان می کند!


کمپانی مرسدس بنز تعدادی از مهندسان حرفه ای خود را بسیج کرد تا با حمایت شرکت المانی تایرسازی فولدا, این کوپه 8 ملیون دلاری قدرتمند را تولید کند.

کمپانی مرسدس بنز تعدادی از مهندسان حرفه ای خود را بسیج کرد تا با حمایت شرکت المانی تایرسازی فولدا, این کوپه 8 ملیون دلاری قدرتمند را تولید کند. این خودرو از یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری با دو توربو شارژر استفاده می کند که قادر است 700 اسب بخار قدرت تولید کند. در این خودرو از لاستیک های مخصوص ساخت فولدا لستفاده شده است.با این خودرو می باخ نشان داد که می تواند خودروهایی ویژه برای جلب توجه خریداران تولید نماید.

متخصصان می گویند این خودرو برای رقابت با رولز رویس 100EX ساخته شده است.در ساخت این خودرو 10 تیم از مهندسان کارازموده همکاری داشته اند. طرح خارجی این خودرو توسط یک گروه 4 نفره از دانش اموزان مدرسه طراحی «فورزهیم» در آلمان شکل گرفته تا تداعی کنندة یکی از مدل های قدیمی و مشهور می باخ یعنی SW38 باشد, خودرویی که در سال 1939 با همکاری شرکت فولدا برای آزمایش لاستیک های آن شرکت در سرعت های بالا ساخته شد اما متاسفانه در جنگ جهانی دوم از بین رفت.وجود همین مساله در کتاب خاطرات شرکت فولدا که مالک شرکت گودیر نیز می باشد,باعث شد تا مرسدس این امکان را پیدا کند که خودرویی مشابه ان را بسلزد.



ویدیو مرتبط :
‫10تا از گران ترین اتومبیل های دنیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین اتومبیل دنیا زیر پای ستاره رئال مادرید +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید تصویری از خودروی جدیدش را در شبکه اجتماعی نمایش داد.

 با اینکه رئال مادرید با کمپانی آئودی قرارداد دارد اما بنزما گاهی اوقات ترجیح می دهد اتومبیلی به غیر از محصولات آئودی را سوار شود. اتومبیل جدید او یک بوگاتی ویرون است که حداقل یک میلیون دلار قیمت دارد. بنزما که به لوکس سواری علاقه زیادی دارد عکس اتومبیل جدیدش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

 اخبار ورزشی - جام جم