دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پاهای عجیب دختر چینی + تصاویر



پاهای عجیب دختر چینی + تصاویر

این کودک هرروز شاهد بزرگتر شدن پاهایش است.به طوری که علاوه بر اینکه نمی تواند کفش بپوشد برای راه رفتن هم کنترل ندارد.پزشکان نتوانسته اند بیماری این دختر بچه را تشخیص بدهند.

باز هم پزشکان از تشخیص یک بیماری ناتوان ماندند.

 دختر سه ساله چینی به نام یویو از بیماری عجیب و ناشناخته ای رنج می برد. این کودک هرروز شاهد بزرگتر شدن پاهایش است به طوری که علاوه بر اینکه نمی تواند کفش بپوشد بر راه رفتن خود هم کنترل ندارد.

خانواده این دختر فقیر است، اما پدر و پدر بزرگش، هر یک به طریقی، می کوشند هزینه اعزام او به پکن را فراهم کنند./روزگارنو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
پسر چینی با پاهای فوق العاده بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir