دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

هدست های لمسی،وسیله ای بی دغدغه



با استفاده از هدست های لمسی می توانید یک مکالمه آسان را تجربه کرده و به آسانی موسیقی گوش دهید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ یکی از مهمترین دغدغه های هدست ها و هندزفری ها قطعی سیم و کلید های کنترل آن هاست،اما با اختراع هدست های لمسی کلیه ی مشکلات این وسیله ی پر کاربرد حل شده است.

 

هدست های معمولی دارای کلیدهای کنترلی عادی هستند که به مرور زمان دچار مشکل می شوند و کیفیت کار خود را از دست می دهند و به تدریج باعث از کار افتادن هدست می شوند.

 

هدست های لمسی،وسیله ای بی دغدغه

 

این هدست ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند.یکی از این ویژگی های کیفیت بسیار بالای صدای آن ها و کاهش نویز می باشد که می تواند تجربه گوش دادن به موسیقی با بالاترین کیفیت را فراهم آورد.شرکت سازنده نیز اعلام کرده در آینده به این محصول میکروفون نیز اضافه می کند.اما نکته ی مهم در رابطه با این محصول و اصلی ترین ویژگی آن استفاده از نانو ذرات کربن برای ساخت قسمت لمسی هدست می باشد.

 

با استفاده از قسمت لمسی که روی سیم هدست قرار گرفته می توان مکالمات را قطع و وصل کرده و یا هنگام گوش دادن به موسیقی صدا را کم زیاد کرد و آهنگ را متوقف یا تعویض نمود.

 

این قسمت تنها با لمس کردن کار نمی کند،بلکه می توان از طریق نرم افزار آن را به حسگری برای کنترل از طریق تشخیص حرکت دست نیز تبدیل کرد.

 

قیمت این محصول برای فروش اولیه در تابستان آینده 200 دلار اعلام شده است./

منبع: yjc.ir


ویدیو مرتبط :
کیوسک لمسی، کامپیوتر لمسی و میز لمسی در ShowRoom کاواک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالا رفتن از ساختمان به وسیله دستکش



بالا رفتن با دستکش

وسیله ای که او برای بالارفتن از این دیوار استفاده کرده، «دستکش های خلاء» نام دارد.

این وسیله دست ساز، از دو صفحه و یک جارو برقی ساخته شده است که جنس صفحه ها از پلی وود است و جاروبرقی هم یک جاروبرقی معمولی است.

گرچه در مورد جزئیات این گجت اطلاعات زیادی در دست نیست اما این چیزی از جالب بودن کار آقای استانسفیلد کم نمی کند هر چه باشد یک مرد با گجت ساخت خودش از یک ساختمان بالا رفته است.

البته این اولین ابتکار آقای استانسفیلد نیست بلکه وی اختراعات دیگری نیز دارد و شما به راحتی و با یک جستجوی ساده می توانید ابتکار های دیگر او را ببینید. مسلما او برای رسیدن به این سطح از خلاقیت سختی های فراوانی را تحمل کرده است اما تلاش و زحمت خالی نیز راه به جایی نمی برد و علاوه بر این، به امکانات هم نياز است.