دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد



 

 

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

 

 

ازسوی معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اسامی پدیرفته شدگان آزمون استخدامی ۴۰ هزار نفری اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون استخدامی این وزارت خانه كه در مصاحبه تخصصی وعمومی شركت نموده اند در سامانه وزارت آموزش وپرورش به نشانی www.medu.ir قابل مشاهده است.

براساس این گزارش، داوطلبان می توانند با درج كد داوطلبی یا كد ملی، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و استان محل خدمت از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پذیرفته شدگان اصلی باید از روز شنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری با مراجعه به اداره كل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود یا سایت اداره كل آموزش و پرورش استان ضمن اخذ راهنمایی های لازم و تكمیل پرونده ، برنامه آموزش ضمن خدمت را دریافت كنند .

شایان ذكر است؛ ادارات كل آموزش و پرورش استان ها پاسخگوی سئوالات احتمالی داوطلبان خواهند بود.

در این گزارش آمده است؛ اسامی پذیرفته شدگان سایر استان ها نیز به تدریج اعلام و در سایت مذكور درج خواهد شد...../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
سوالات استخدامی آموزش و پرورش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان سنجش: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شنبه اعلام می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به نظر وزارت آموزش و پرورش نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه روز شنبه ۱۶ آبان ماه اعلام می شود.

سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرده است که این نتایج با توجه به نظر وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

آزمون استخدامی پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۲۷ شهریورماه در ۶۲ شهرستان و با حضور ۱۷۸ هزار و ۶۲ داوطلب برگزار شده بود.

 

اخبار دانشگاه - مهر