دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مراقب ثبت نام کودکانتان در این کلاس های تابستانی باشید!



اخبار ,اخبار علمی ,ثبت نام کودکان در کلاس های تابستانی

 

اخبار علمی - مراقب ثبت نام کودکانتان در این کلاس های تابستانی باشید!

شاید از این عنوان تعجب کنید و با خودتان بگویید که مگر می شود یک بازی پر انرژی هوش کودک را کم کند؟ بله امکان دارد و مطالعات جدید نشان می دهند بازی هایی که مغز و جمجمه در آن در کمین خطر هستند موجب کم هوشی کودکانتان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند کودکان هنگام بازی فوتبال باید از فشار بیش از اندازه به سر خود یا زدن ضربات زیاد به توپ جلوگیری کنند، زیرا در صورتی که مستعد ناهنجاری‌های عروقی در سیستم‌ مغزی خود باشند دچار عوارض وخیمی خواهند شد.

بررسی ها نشان می دهندففوتبال از بازی های پرخطر برای کودکان سنین پایین است زیرا جمجمه و مغز آن ها به هنگام برخورد با ضربات توپ منجر به آسیب های شدیدی می شود که به نوبه خود سهم زیادی در کاهش هوش کودکان دارد.

گفتنی است، بوالدین باید در نظر داشته باشند کودکانشان از توپ‌ها و وسایل استاندارد در هنگام ورزش استفاده کنند و از تکرار بیش از حد یک حرکت و فشار بیش از اندازه به سر در اثر تکرار یک ضربه خاص جلوگیری کنند تا از آسیب دیدگی‌ آنها مخصوصا از ناحیه حساسی مانند سر جلوگیری شود.

رشته های ورزشی زیادی وجود دارد که کودکان دائما باید با توپ های سنگین ارتباط داشته باشند که والدین قبل از ثبت نام کودکانشان حتما باید سیتم مغزی او را تحت ببرسی قرار دهند و در صورت داشتن هرگونه مشکلی از ثبت نام او در چنین کلاس هایی خودداری کنند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مراقب این هکر باشید ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه ثبت نام مسکن مهر استان تهران/مراقب کلاه‌برداران باشید!



اخبار ,اخبار اجتماعی ,مسکن مهر

 

اخبار اجتماعی - اطلاعیه ثبت نام مسکن مهر استان تهران/مراقب کلاه‌برداران باشید!

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به ثبت نام مسکن مهر استان در تهران هشدار داد.

 اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به ثبت نام جدید واحدهای مسکن مهر هشدار داد و اعلام کرد: ثبت نام در سامانه مسکن مهر مسدود است و متقاضیان باید مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

بر اساس اعلام این اداره کل اخیرا افراد سودجو یا برخی از شرکتهای تعاونی با عناوین اغوا کننده در راستای تبلیغ و فروش واحدهای در حال احداثی مسکن خود و با ارسال پیامک تبلیغی ادعای ثبت نام افراد در سامانه مسکن مهر را دارند یا اعلام کرده‌اند که پروژه های مشابه مسکن در حال ساخت و ساز است.

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران علاوه بر اعلام مسدود بودن سامانه ثبت نام مسکن مهر از متقاضیان مسکن مهر ثبت نام و خرید با دقت را تقاضا کرد و گفت: این اداره کل ضمن رصد فعالیت دلالان و افراد سودجو توصیه می کند مراقب بازار گرمی افراد مذکور بوده و با دقت و هوشیاری عمل کنند.

به گزارش ایسنا، از سال گذشته شرکت های عمران شهرهای جدید به ترتیب تکمیل پروژها و ظرفیت واحدهای مسکونی مهر، پایان ثبت نام این واحدها را اعلام کردند و نسبت به ثبت نام مسکن مهر از سوی سودجویان اطلاعیه‌هایی صادر کردند.
اخبار اجتماعی - ایسنا