دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لامبورگینی شاسی بلند در راه است+عکس



لامبورگینی شاسی بلند در راه است+عکس

با اینکه خودرو سازان از بازاریابی های رسانه ای استقبال می کنند، لامبورگینی با رویکردی متفاوت از مشتریان منتخب خود برای پیش نمایش خصوصی محصول خود در نمایشگاه اتومبیل نیویورک دعوت کرده است تا از این طریق بازخوردهای آنان را برای مدل بالقوه سوم خود دریافت کند.

 

اعتدال:جزئیات این خودرو که قرار است در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش در آید توسط مهمانانی که در نمایش خصوصی حضور داشتند بر روی اینترنت منتشر شده است.

اد بلاین یکی از مهمانان این نمایش در وبلاگ شخصی خود افشا کرده است که ویژگی های امبو لامبو کمی شبیه به بی ام و X6 است و اندازه کلی آن شبیه به آئودی Q7 است.

 

چرخ های آن به قطر 24 اینچ است. تودوزی فیبر کربنی که در سراسر فضای داخلی آن به کار رفته فضای داخلی آن را شبیه به لامبورگینی سستو المنتو کرده است.

به گزارش مشرق، لامبورگینی تاکنون جزئیات جدیدی در مورد قدرت موتور آن اعلام نکرده است اما در گزارش های پیشین خود از استفاده از موتور V10 و 5.2 لیتر از نوع گالاردو خبر داده بود./اعتدال


  لامبورگینی,لامبورگینی شاسی بلند,عکس لامبورگینی


ویدیو مرتبط :
شاسی بلند لامبورگینی را ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"eLink" عجیب‌ترین شاسی بلند الکتریکی +عکس



"eLink" عجیب‌ترین شاسی بلند الکتریکی +عکس
بسیاری از طرح های که برای آینده ارائه شده است تنها فضا برای یک نفر دارند این درحالی است که شاید بسیاری از خانواده قصد داشته باشند در کنار هم سفر کنند و نیاز به خودروی بزرگ دارند.

خودروی الکتریکی,ماشین های الکتریکی

 تا به حال طرح های بسیاری برای خودروهای آینده ارائه شده است که البته بسیاری از آن ها طرح های برای خودروهای سواری کوچک بوده اند. بسیاری از طرح های که برای آینده ارائه شده است تنها فضا برای یک نفر دارند این درحالی است که شاید بسیاری از خانواده قصد داشته باشند در کنار هم سفر کنند و نیاز به خودروی بزرگ دارند.
"Jorge Biosca Martí" فردی است که یک طرح متفاوت را ارائه کرده است و این بار یک خودرو شاسی بلند و جا دار برای خانواده ها طراحی کرده است.
این خودرو که "eLink" نام دارد با موتور الکتریکی کار می کند و البته فضای لازم برای نشستن 6 نفر را دارد و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به گفته طراح کنترل آن نیز بسیار آسان خواهد بود.

خودروی الکتریکی,ماشین های الکتریکی

این خودرو در حالی که بدنه بزرگی دارد اما وزنش بسیار کم است و هر چرخ آن نیز موتور مخصوص به خودش را دارد و هر کدام را می توان به طور جداگانه با فرمان هدایت کرد.
این خودرو دارای امکانات بسیار جالبی است که از جمله آن می توان به فرمان آن اشاره کرد که با سیستم بی سیم با چرخ ها ارتباط برقرار می کند. همچنین صفحه های خورشیدی نیز روی آن تعبیه شده است.
این خودرو چندی پیش توانست برنده جایزه چالش طراحی خودرو سال 2013 شود. همچنین این طرح به عنوان یک خودرو واقع گریانه و کاربردی برای آینده معرفی شده است.

خودروی الکتریکی,ماشین های الکتریکی

 خودروی الکتریکی,ماشین های الکتریکی

 منبع:.yjc.ir