دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

غرش پژو با "Onyx" +تصاویر



خودرو , پژو , مدل جدید خودرو



همه ما ایرانی ها به نوعی با محصولات کارخانه پژو آشنا هستیم چرا که مدل های متفاوتی از این خودرو در کشور ما وجود دارد. این شرکت به تازگی طرحی بسیار زیبا را ارائه کرده است.

کارخانه خودروسازی پژو در نمایشگاه امسال، خودروی با طراحی عجیب و همچنین بسیار زیبا را ارئه کرده است که نام آن "Onyx" است.

خودرو , پژو , مدل جدید خودرو

این خودرو در طراحی ظاهری بسیار خوب کار شده است. طراحی رنگ های بدنه و همچنین قالب تراش خورده و تیز این خودرو به نوعی با خودروهایی که این روزها بیشتر با طراحی کروی هستند متفاوت است.

چراغ های این خودرو همان سبک همیشگی پژو را رعایت کرده اند اما به گونه ای تراش خورده اند که جریان باد را به اطراف خودرو هدایت کنند تا مبدا از سرعت آن کاسته شود.

خودرو , پژو , مدل جدید خودرو

طرح های داخل این خودرو نیز مابین طراحی های بسیار عجیب خودروهای فرمول یک و همچنین یک خودروی بسیار شیک و راحت است. این باعث شده تا سرنشینان احساس راحتی بسیار زیادی داشته باشند.

"Onyx" نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر فنی نیز بسیار قدرتمند طراحی شده است. پژو برای این خودرو یک موتور هشت سیلندر با حجم موتر 3.7 لیتر انتخاب کرده است.

خودرو , پژو , مدل جدید خودرو

این موتور قدرتمند به این خودرو اجازه می دهد تا 600 اسب بخار انرژی تولید کند و آن را با یک جعبه دنده 6 سرعته میفرستد تا بتوانید به راحتی کنترلش کنید.

اما این قدرت موتور به همینجا ختم نمی شود چرا که طراحان یک موتور الکتریکی دیگر نیز در این خودرو قرار داده اند که با روشن کردن آن 80 اسب بخار دیگر به قدرت موتور اضافه می شود و می توانید از سقف سرعت 350 کیلومتر در ساعت نیز فراتر بروید.

خودرو , پژو , مدل جدید خودرو

"Onyx" می تواند اینده ای بسیار روشن برای پژو باشد چرا که هم ازنظر طراحی و هم از نظر فنی بسیار قدرتمند است و کمتر خودرویی می تواند به آن برسد.

خودرو , پژو , مدل جدید خودرو

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح شگفت انگیز یک ایرانی برای پژو +تصاویر



محمد مسلمی فر ، طراح ایرانی یک خودروی نمونه برای شرکت خودرو سازی پژو فرانسه طراحی کرده است که به نام " پژو گلبول" شناخته می شود.

 

طرح یک ایرانی برای پژو ,طراحی پژو

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این طرح به نوعی بی همتا است که در آن خودرو از 4 بخش اصلی تشکیل شده است که در هر کدام از آن بخش ها یک نفر قرار می گیرد. در هر بخش یک موتور وجود دارد که نیروی مورد نیاز آن بخش را تامین کرده و در نهایت کل نیروها در یک باطری مرکزی جمع شده و اتومبیل را به حرکت در می آورد.

 

طرح یک ایرانی برای پژو ,طراحی پژو

 

جالب ترین خصوصیت این خودرو قابلیت انعطاف پذیری آن است. این خودرو به مانند یک موجود زنده می تواند بدنه خود را حرکت داده و تغییر وضعیت بدهد. این خودرو می تواند جمع شده و در فضایی به مساحت 130 در 130 سانتی متر مربع پارک شود. قطعات مختلف این خودرو از ماده انعطاف پذیر پلیمر ساخته شده است و می توان بخش های دیگری را نیز به آن اضافه کرده و در نتیجه ظرفیت حمل سرنشین آن را افزایش داد. این کانسپت با حذف بسیاری از اتصالات که در خودروهای رایج دیده می‌شوند، هزینه تولید را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

 

طرح یک ایرانی برای پژو ,طراحی پژو

 

چراغ‌های جلو و عقب نیز همانند بدنه قابلیت تغییر شکل را دارند. جالب آنکه می‌توان در صورت نیاز یک کابین به «گلبول» اضافه کرد و از آنجایی که هر یک از این کابین‌ها، از نیروی محرکه مستقلی از دیگری بهره می‌برند، از نظر نیروی حرکت مشکلی نخواهد داشت. / خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران

 

طرح یک ایرانی برای پژو ,طراحی پژو

 

 

طرح یک ایرانی برای پژو ,طراحی پژو