دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سیستم صوتی چند اتاقه فیلیپس در نمایشگاه CES 2016 / عکس



 سیستم صوتی چند اتاقه که اولین بار Sonos در دنیا باب کرد، نوع متفاوت آن امسال در نمایشگاه لاس‌وگاس توسط فیلیپس رونمایی شد.

 سیستم‌های موسوم به ایزی اسپیکر باهدف نصب بلندگوهای صوتی در همه جای خانه تعریف می‌شود و قرار دادن اسپیکرها در موقعیت‌های مختلف مکانی داخل خانه باعث می‌شود تا آهنگ و موسیقی و فیلم موردعلاقه در جای‌جای منزل شنیده شود.

آنچه ایزی اسپیکر فیلیپس را با بقیه متفاوت می‌کند این است که اغلب این نوع سیستم‌ها از یک اپلیکیشن واسط برای ستاپ کردن استفاده می‌کنند اما سیستم فیلیپس نیازی به این کار ندارد و تنها با فشار یک دکمه 5 بلندگو هم‌زمان در 5 جای مختلف در خانه باهم زوج /Pair شده و کار می‌کنند.

از سوی دیگر می‌توان یک فایل صوتی را برای 5 اسپیکر پخش کرد و یا از هرکدام جداگانه استفاده کرد. مدل izzy BM50 می‌تواند آهنگ از روی سی دی پخش کرده و یا رادیو را شنید و در کنار آن از طریق بلوتوث فایل‌های صوتی موبایل و ... را گوش کرد.

قیمت این محصول مشخص نشده اما ظاهراً ماه می 2016 وارد بازار می‌شود.

اخبار,اخبارتکنولوژی,سیستم صوتی چند اتاقه فیلیپس

اخبار  تکنولوژی -  خبر  انلاین


ویدیو مرتبط :
سیستم صوتی گرند زیرو گلف - نمایشگاه سیستم صوتی 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فورد GT جدید در راه CES 2016 +عکس


فورد GT جدید با بالاترین تکنولوژی هایی که در خودرو به کار برده میشود آمده است با این حال احساس میشود که فورد آن را در نمایشگاه سال آینده فروشندگان الکترونیک (CES) به نمایش در آورد.

وب‌سایت زوم تک - آرمین ذوالفقار: خودرو یا بهتر بگویم ابرخودرو جدید کمپانی فورد، در اویل سال جاری معرفی شد. این سوپر اسپرت جدید با همان نام GT معروفش راه اندازی شد و  در حال حاضر فورد اعلام کرده است که سوپر اسپرت جدید خود را در نمایشگاه CES  سال ۲۰۱۶ در ماه ژانویه سال آینده به نمایش خواهد گذاشت.

فورد GT جدید در راه CES 2016 +عکس

فورد GT جدید با بالاترین تکنولوژی هایی که در خودرو به کار برده میشود آمده است با این حال احساس میشود که فورد آن را در نمایشگاه سال آینده فروشندگان الکترونیک (CES) به نمایش در آورد.

فورد میزبان اولین کنفرانس خبری در CES 2016 در ساعت ۷.۳۰ صبح روز سه شنبه، ۵ ژانویه ۲۰۱۵ خواهد بود و طی آن خودرو جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافتعلاوه بر این فورد GT در نمایشگاه CTA نیز حظور پیدا میکند. این سوپر اسپورت فوق العاده، عملکرد بالا، آیرودینمایک عالی دارد و به لطف ساخته شدنش با فیبر کربن، وزن کمی دارد.

فورد GT جدید در راه CES 2016 +عکس

فورد GT با وجود موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو، میتواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو با سیستم انتقال سرعت هفت سرعته آمده است و ترمز هایی با الیاف فیبر کربن دارد .به علاوه، چرخ های آن ۲۰ اینچی هستند.

همانطور که گفته شد، نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه برگذار خواهد شد و در آن زمان جزئیات بیتشری در مورد فورد GT منتشر میشود.