سر انجام سیاره‌ای مسکونی در انتهای کهکشان پیدا شد + تصاویر

سر انجام یک سیاره با احتمال قابلیت سکونت انسان‌ها در کهکشان کشف شده است.

پژوهشگران علوم فضایی به تازگی سیگنال‌های عجیب و منحصر به فردی رصد کرده‌اند که نشان می‌دهد سیاره‌ای قابل سکونت در 22 سال نوری دورتر احتمال دارد که وجود داشته باشد.

گفتنی است، این سیاره به نام Gliese 5 8ld در منطقه یک ستاره وجود دارد و ممکن است برای زندگی انسان‌ها در آینده بکار رود.

اخبار,اخبار گوناگون,سر انجام سیاره‌ای مسکونی در انتهای کهکشان پیدا شد

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این سیاره در سال 2010 کشف شد، پس از آنکه در اثر انفجار یک ستاره و خاموش شدن نور ناشی از آن سیاره قابل رصد شد.

کارشناسان حتی انتظار دارند بر روی این سیاره به حیات موجودات فضایی نیز دست یابند.

کارشناسان جنس این سیاره را از سنگ و ابعاد آن را دو برابر سیاره زمین تخمین زده‌اند.

برای پیدا کردن سیاره Gliese 5 8ld ستاره شناسان دانشگاه کالیفرنیا تغییرات نامحسوس در نور ناشی از گرانش سیاره در مقابل ستاره مرکزی خود را مورد بررسی قرار داده‌اند.

اخبار,اخبار گوناگون,سر انجام سیاره‌ای مسکونی در انتهای کهکشان پیدا شد

در حال حاضر گروه‌های بزرگی از تیم‌های شکارچی موجودات فضایی و نیز جویندگان سیارات و ستاره‌های کشف نشده توسط دانشمندان در حال جستجو برای یافت سیارات جدید قابل سکونت برای انسان‌ها و نیز مشاهده علائمی دال بر وجود موجودات فضایی هستند.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

سفری به انتهای کهکشان

سر بریدن نوزاد دو ماهه‌ به دست مادر معتاد/ پلیس جسد نوزاد را در توالت یک مرکز خرید پیدا کرد + تصاویر

مادر بی رحمی که بر اثر اعتیاد به جان کودکش افتاد و سر او را از تنش جدا کرد, دستگیر شد.

نیکولا گلوور مادر سی ساله ایست که دو ماه پس از تولد نوزادش بر اثر توهم مواد مخدری که استفاده میکرد,او را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند و جنازه ی کودکش را  را در توالت یک مرکز خرید رها کرد تا هویتش ناشناس بماند.

اخبار,اخبار حوادث , قتل

بر اساس گزارش؛ نیکولا گلوور از نوجوانی اش به مواد مخدر و مشروبات الکلی اعتیاد داشت, او پس از گذشت پنج سال از ازدواجش صاحب فرزند دختری به نام آوریل شد که کودکش را بر اثر  توهم شدید مخدر شیشه به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند.نیکولا سر نوزاد دو ماهه اش را گوش تا گوش میبرد و او را در توالت  یک فروشگاه رها میکند تا هویتش شناسایی نشود, این در حالیست که عمق جنایت, پلیس را وادار به پیگیری می کند و در انتها, تحقیقات به نیکولا این مادر بی رحم می رسد.

اخبار,اخبار حوادث , قتل

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد; نیکولا دچار اختلالات روانی است و پزشک به او برای عدم بارداری تا بهبود حال روانی اش تاکید کرده بود.

پلیس محلی پرسکوت در ادامه افزود : نیکولا سوءسابقه ی ضرب و شتم خیابانی و درگیری با همکارانش را دارد.

گفتنی ست ;  دادگاه قضایی نیکولا را به حبس ابد محکوم کرد.

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران