دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساقدوش بیشتر از عروس و داماد می درخشید؟+عکس



ساقدوش بیشتر از عروس و داماد می درخشید؟+عکس

نکته جالب این است که لاری به جهت حضور در عروسی برادرش از شرکت در کنفرانس سالانه تکنولوژی چشم پوشی کرده است

برخی از سر آمدان عرصه علم و فناوری گاهی دست به کارهایی می زنند که تعجب همگان را بر می انگیزد.

 لری پیچ میلیاردر عرصه ی فناوری زمانی که در جشن عروسی برادرش در کرواسی به عنوان ساقدوش داماد حضور پیدا کرد باز هم تکه ای از دارایی های جدیدش را به رخ همه ی شرکت کنندگان این عروسی کشید.

 لاری پیچ از موسسان شرکت بزرگ و ثروتمند گوگل است و خودش در سال 2007 در مراسمی کاملأ خصوصی ازدواج نمود.

 

وی با پوشیدن عینک جدید گوگل که هنوز هم به بازار نیامده است در این عروسی شرکت کرد،نکته جالب این است که لاری به جهت حضور در عروسی برادرش از شرکت در کنفرانس سالانه تکنولوژی چشم پوشی کرده است اما نمونه ای از محصولات پر سر و صدای شرکتش را جهت تبلیغ و معرفی  به همراه داشت.

 میزان توجه حاضرین به این عینک به حدی بود که لاری مطمئن است با عرضه ی این عینک ها حتمأ سود عالی نصیبش خواهد شد.

 

 پیج 40 ساله با به چشم‌داشتن فناوری های‌تک گوگل به نظاره این مراسم نشست و عینک مزبور امکان گرفتن عکس را فقط با پلک‌زدن برای وی فراهم کرد.

 

موسسان شرکت گوگل ,  عینک جدید گوگل

 

موسسان شرکت گوگل ,  عینک جدید گوگل

 

موسسان شرکت گوگل ,  عینک جدید گوگل

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مترو، آخرین چاره عروس و داماد! + عکس



 

 

مترو، آخرین چاره عروس و داماد

 

یک عروس و داماد که برای رسیدن به جشن عروسیشان در ترافیک سنگین بزرگراه رسالت (شرق به غرب) گیر افتادند، با رها کردن خودروی خود تصمیم گرفتند برای رسیدن به مراسم، بقیه مسیر را با مترو طی کنند.

 

خبرنگار «آتی» که به طور اتفاقی به این زوج جوان برخورد، ماجرا را از آقای داماد جویا شد. وی گفت: ترافیک بزرگراه آنقدر سنگین بود که ما دوازده شب هم به مراسم که در هتل المپیک هم بود نمی رسیدیم. به ناچار ماشین را نزدیک ایستگاه مصلی رها کرده و وارد مترو شدیم. آنقدر با حراست مترو گفتگو کردیم تا بالاخره راضی شد ما را راه بدهد. حالا هم اینجا هستیم.

 

عروس خانم 29 ساله که بسیار مضطرب بود توان گفتگو نداشت. داماد 30 ساله با تمام قوا مواظب بود کسی از آنها عکس و فیلم نگیرد. آقای داماد فقط اجازه گرفتن عکسی این چنینی را به خبرنگار آتی داد!/آتی نیوز