دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعتی که به شما می گوید چه زمانی می میرید+عکس



ساعتی که به شما می گوید چه زمانی می میرید+عکس

ساعت 59 دلاری را یک سوئدی و تیمش ساخته و امیدوار است از آوریل 2014 راهی بازار مصرف کند.

ساعت مرگ یا تیکر واچ، را فردریک کولتینگ بر اساس تاریخچه سلامت هر فرد و محاسبه میزان طول عمر بر اساس فاکتورهای پزشکی و زمانی و مکانی و … طراحی کرده است و به صاحب آن نشان می دهد که دقیقا چقدر از عمرش باقی مانده است.

ساعت بر اساس سال، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه تعریف شده است.

البته پیش از این ساعت، سایتهای مختلفی نیز ساخته شده که پس ار پرسیدن چند سوال از شما، به طور تقریبی میزان عمر باقی مانده شما را حدس می زند.

 

جدیدترین مدل ساعت , ساعت مرگ

 

جدیدترین مدل ساعت , ساعت مرگ

روز نو


ویدیو مرتبط :
تته پته. می میرید از خنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعتی که با آب شارژ می شود! (+عکس)



 

 


شارژ

 

 

 

مهر: آیا از تعویض باتری ساعت زنگدار کنار تحت خود خسته شده اید؟ بنابراین می توانید ساعت جدیدی تهیه کنید که به هیچ منبع  الکتریکی نیاز ندارد و تنها با نیروی آب شارژ می شود.

این ساعت رومیزی نه با باتریهای آلکالاین و نه با جریان برق از طریق اتصال به پریز شارژ می شود. این ساعت می تواند به طور مرتب تاریخ، زمان و حتی دمای اتاق را نشان دهد و سر ساعت کوک شده زنگ بزند.

برای تامین انرژی این ساعت کافی است محفظه ای که در پایه آن قرار دارد را با آب معمولی شیر پر کنید..../تحلیل:مهر