دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زنان قربانی پاشنه های قاتل می شوند



 

 

کفش

 

 

 

آمارها نشان می دهد كه بیش از سه میلیون زن در جهان از آسیب های شدید پا ناشی از پوشیدن كفش های پاشنه بلند رنج می برند.

این زنان كه شیفته پاشنه های قاتل هستند، سلامت و آسایش پاهای خود را قربانی كفش های پاشنه بلند و غیراستاندارد می كنند و بعد به ناچار در جست وجوی درمان پزشكی و یا حتی مراقبت های بیمارستانی برای بهبود این قبیل آسیب های آزار دهنده به تكاپو می افتند.

متخصصان می گویند: یك پنجم از زنان به قدری به این كفش ها علاقه دارند كه اغلب دچار پیچ خوردگی شدید مچ پا و یا كشیدگی و پارگی تاندون پا می شوند.

همچنین یك سوم از آن ها نیز به دلیل استفاده از كفش های پاشنه بلند با صورت به زمین می خورند و با آسیب دیدگی شدید دندان ها و شكستگی مچ دست مواجه می شوند.

بر اساس نظرسنجی كه از سه هزار زن انجام گرفت، دیگر آسیب هایی كه در اثر پوشیدن این كفش ها بروز می كنند، شامل شكستگی قوزك پا و یا پیچ خوردن زانوها هستند.

این بررسی آماری نشان داد: تنها دو درصد از زنان در نظرسنجی اظهار كردند كه هرگز از كفش های پاشنه بلند استفاده نمی كنند..../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
زنان قاتل 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل سریالی زنان آبادانی امروز اعدام می شود



 

قاتل سریالی زنان آبادانی امروز اعدام می شود

 

 مردی كه به اتهام ۱۶ فقره قتل در آبادان و خرمشهر به۱۳بار اعدام محكوم شده است، امروز به دار مجازات آویخته می شود. این قاتل سریالی به خاطر تنفری كه از زنان داشت، آنها را در دام خود گرفتار و پس از قتل، طلاهایشان را سرقت می كرد.

اسفند سال ۸۳ یكی از اهالی بهمنشیر آبادان با مشاهده جسدی در حاشیه خیابان، موضوع را به پلیس گزارش كرد.

ماموران با اطلاعاتی كه از این شهروند به دست آوردند، به محل كشف جسد اعزام و متوجه شدند جسد متعلق به زنی ناشناس است كه براثر اصابت ضربه به سرش، كشته شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس جنایی، جسد زن جوان برای مشخص شدن هویت به پزشكی قانونی منتقل شد.

در حالی كه تحقیقات كارآگاهان جنایی در این رابطه آغاز شده بود، زنی با حضور در مركز پلیس از ناپدید شدن خواهرش خبر داد.

ماموران كه احتمال می دادند، جسد متعلق به زن گمشده باشد، از خانواده اش خواستند در پزشكی قانونی حضور یابند كه به این ترتیب هویت مقتول تایید شد.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت مرموز ادامه داشت كه گزارش قتل زن دیگری در اختیار پلیس قرار گرفت كه با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد این زن نیز به شیوه ای مشابه به قتل رسیده است.

تحقیقات پلیسی روی این دو پرونده متمركز شد تا این كه چند ماه بعد خبر به قتل رسیدن دختری ۱۱ ساله به پلیس گزارش شد.

جستجوی گام به گام پلیس برای دستگیری قاتل یا قاتلان ادامه داشت تا این كه سال ۸۴ نیز گزارش چند قتل مشابه در اختیار ماموران قرار گرفت.

ماموران كه احتمال می دادند قاتل زنان و دختربچه یك نفر باشد، به جستجوی گسترده خود ادامه دادند، اما موفق به دستگیری قاتل مرموز نشدند.

كشف جسد دختر ۹ ساله

تحقیقات كارآگاهان جنایی آبادان ادامه داشت تا این كه تیرماه سال ۸۵ زنی با حضور در مركز پلیس از گم شدن دختر ۹ ساله اش خبر داد. یك ساعت پس از طرح این شكایت، ماموران جسد دختربچه ۹ ساله را در محله نهر آبادان پیدا كردند.

با كشف این جسد كارآگاهان با معمای پیچیده ای روبه رو شده بودند تا این كه شهریور سال ۸۷ زنی سراسیمه به مركز پلیس مراجعه و عنوان كرد، هنگام بازگشت به خانه ام حوالی بهمنشیر آبادان، مردی به سویم حمله ور شد و با ضربه های سنگ مرا زخمی كرد كه بیهوش شدم. او به گمان این كه من مرده ام، با سرقت طلاهایم فرار كرد.

با به دست آمدن اطلاعاتی درباره شرور فراری، چهره نگاری رایانه ای از او صورت گرفت و جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه یافت تا این كه خبر قتل یك زن و پسری نوجوان در آبادان و ۲ زن دیگر در خرمشهر گزارش شد و با تحقیقات بعدی عامل این جنایت ها دستگیر شد.

این مرد به نام فرید مورد بازجویی قرار گرفت تا عاقبت به ۱۶ فقره قتل اعتراف كرد و گفت: از ۱۲ سالگی با پدربزرگم زندگی می كردم.

چون مادرم مرا ترك كرده بود، از زنان نفرت داشتم به همین دلیل به آنها حمله كرده و پس از زخمی كردن چند زن و سرقت اموال آنها دستگیر و روانه زندان شدم.

پس از ۵ سال محكومیت به قصد انتقام گرفتن از زنها، نقشه قتل های سریالی را اجرا و بعد از هر قتل طلاهایشان را سرقت می كردم.

عامل جنایت پس از بازسازی صحنه های قتل روانه زندان شد و پس از ۱۶ جلسه محاكمه به ۱۳ بار قصاص و زندان محكوم شد كه حكم صادره با تایید در دیوان عالی كشور امروز(شنبه) در زندان اجرا خواهد شد.... / گزارش : جام جم آنلاین