دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی پیام نور



 

 

زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی پیام نور



معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با تشریح زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور گفت: امکان پذیرش دانشجوی مهمان نیز در فصل تابستان با موافقت دانشگاه مبداء و مقصد وجود دارد.

عبدالله معتمدی با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم تابستان سال ۸۹ دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور از ۲۶ تیرماه آغاز می شود و تا اول مرداد ماه نیز ادامه دارد.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه تایید نهایی انتخاب واحد ترم تابستان این دانشگاه از ۲ تا ۵ مردادماه است، افزود: دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان باید به سیستم جامع گلستان مراجعه کنند امکان دسترسی به سیستم گلستان در پورتال دانشگاه پیام نور فراهم است.

وی گفت: دانشجویان سالهای آخر یعنی ترمهای تحصیلی ۷ ، ۸ و ۹ و دانشجویان کارشناسی ارشد که دروس جبرانی را پشت سر نگذاشتند از ۲۶تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام در ترم تابستان دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

معتمدی افزود: در ترم تابستان دانشگاه پیام نور کلاس برگزار نمی شود و در واقع حضوری نیست دروس در این ترم به صورت خودخوان ارائه می شود به این صورت که دانشجو مطالب را مطالعه می کند و سپس امتحان می دهد.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هر دانشجوی پیام نور تنها می تواند ۶ واحد در ترم تابستان انتخاب کند.

وی همچنین به زمان امتحانات پایان ترم تابستان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: زمان امتحانات دانشجویان در ترم تابستان از ۳ تا ۶ شهریور و از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه برگزار خواهد شد ضمن اینکه در فاصله میان امتحانات پایان ترم این دانشگاه در ایامی که با لیالی قدر ماه مبارک رمضان همزمان باشد، هیچ امتحانی از دانشجویان دانشگاه پیام نور گرفته نخواهد شد.



ویدیو مرتبط :
سوالات پایان ترم ارشد جامعه شناسی پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه پیام‌ نور



ترم

زمان ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه پیام‌ نور

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور با اشاره به آغاز ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از 29 تیر ماه، گفت: امتحانات ترم تابستانی دانشجویان شهریورماه برگزار می‌شود.

دکترسلیم بهرامی، گفت: ثبت‌نام ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 29 تیر ماه آغاز می‌شود و تا هشتم مرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند به گذراندن ترم تابستانی از زمان مذکور قادربه انتخاب واحد خواهند بود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشجویان در محدوده زمانی دوم تا هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانی از 22 مرداد ماه توزیع می‌شود./ایسنا