دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

در سال 2012 منتظر نسل بعدی Wii باشید


شرکت مشهور نینتندو و یکی از سه قطب بزرگ تولید کننده کنسول‌های بازی برای جا نماندن از قافله رقابت، تصمیم به تولید نسخه دو Wii گرفته است.



ویدیو مرتبط :
منتظر انتشار اطلاعاتی جدیدی از نسل بعدی GTA V باشید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتظر خبرهای داغ از پرسپولیس باشید/ شوک سال در راه است!



اخبار,اخبارورزشی, مربی پرسپولیس

 

  اخبار ورزشی  -  کریمی مربی پرسپولیس می‌شود؟

منتظر خبرهای داغ از پرسپولیس باشید/ شوک سال در راه است!

شایعه حضور علی کریمی در کادرفنی پرسپولیس بیش از پیش شنیده می شود.

 بعد از جدایی علی کریمی از کادرفنی تیم ملی او یک بار دیگر به تمرینات پرسپولیس رفت اما این بار بر خلاف ۲ بار گذشته تمرین نکرد و روی نیمکت نشست.

این حضور کریمی اتفاق عجیبی بود؛ خیلی ها معتقد هستند حضور جادوگر در تمرین بی دلیل نیست آن هم در حالی که پرسپولیس شرایط خوبی ندارد.

در همین رابطه روز گذشته در رختکن ورزشگاه درفشی فر کریمی با حمید درخشان جلسه ای برگزار کرد که درخشان در توضیح این جلسه به خبرنگاران گفت که از حضور کریمی در هر پستی که بخواهد استفاده خواهد کرد.

باید امروز منتظر خبرهای داغی از باشگاه پرسپولیس باشیم. احتمال اینکه شوک سال به نه تنها پرسپولیس بلکه کلا فوتبال ایران وارد شود زیاد است. شاید از فردا و یا همین امروز علی کریمی بازیکنان پرسپولیس را تمرین دهد!


 اخبار ورزشی - نامه