دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

حفظ جان دوچرخه‌سواران با رنگ‌های نامرئی شب‌تاب + تصاویر



اخبار,اسپری LifePaint,اخبار علمی

شرکت ولوو برای حفظ جان دوچرخه‌سواران در هنگام شب، اسپری حاوی رنگ‌ شب‌تاب تولید و به بازار عرضه کرده است که براحتی بر روی لباس یا بدنه دوچرخه قابل استفاده است.

محققان شرکت ولوو که همواره سیاست حفظ ایمنی و جان مردم را در اولویت قرار می‌دهند، در اقدامی جالب نوعی رنگ اسپری تولید کرده‌اند که قادر است بدنه دوچرخه‌ و حتی لباس دوچرخه‌سوار را در شب کاملا براق و قابل دید کند. اسپری LifePaint بر روی هر سطحی شامل کلاه ایمنی، کفش، لباس دوچرخه‌سوار، بدنه دوچرخه از جمله پدال، چرخ‌ها و زین قابل استفاده است.


این اسپری حاوی ماده‌ای مخصوص است که هنگام قرار گرفتن در برابر نور چراغ‌های اتومبیل به صورت رنگ سفید در شب می‌درخشد و هیچ تغییری در رنگ لباس یا بدنه دوچرخه ایجاد نمی‌کند. استفاده از این اسپری بسیار آسان بوده و اثر آن پس از هربار مصرف در حدود یک هفته باقی می‌ماند.

 

اخبار,اسپری LifePaint,اخبار علمی

 اسپری LifePaint

 اخبار,اسپری LifePaint,اخبار علمی

 اسپری LifePaint

اخبار علمی و آموزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
نجات جان موتورسواران و دوچرخه‌سواران با ایربگ های نسل جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حلقه شب‌تاب مخصوص دوچرخه‌سواران+تصاویر



اخبار,اخبار گوناگون,دوچرخه سواری

ژاپن حلقه‌ای ارائه داده است که کاربر به منظور دیده شدن در شب توسط خودروها می‌تواند بر روی شانه خود آویزان کند.

 City Firefly یک حلقه شب است که توسط شرکت TBWA/Hakuhodo در ژاپن توسعه داده شده است.از این حلقه می‌توان به دو صورت استفاده کرد، هم برای قفل کردن دوچرخه و هم در تاریکی شب، کاربر می‌تواند حلقه را روی شانه خود آویزان کند.
نور این حلقه به حدی است که کاربر می‌تواند در تاریکی شب جاده را ببیند.
 

اخبار,اخبار گوناگون,دوچرخه سواری

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوچرخه سواری

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوچرخه سواری

 

اخبار گوناگون - فارس