دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جدیدترین خودروی فراری،بزودی در بازار خودرو جهان!تصاویر



بدنه آن از جنس آلومینیوم فوق سبک است و چرخهایش از نوع دای _کاستینگ (Die Casting ) در چهار طرف ماشین بوده و به تندرو بودن خودرو کمک شایانی می کند.

روز گذشته از جدیدترین محصول کارخانه فراری رونمایی شد.این خودرو با نام مستعار F12 Berlinetta جایگزینی برای مدل های 599 GTO است.

به گزارش روزگارنو، بدنه آن از جنس آلومینیوم فوق سبک است و چرخهایش از نوع دای _کاستینگ (Die Casting ) در چهار طرف ماشین بوده و به تندرو بودن خودرو کمک شایانی می کند.

این خودرو دارای یک دنده 7 سرعته بوده و دارای 2 کلاچ در یک ترانس مشترک می باشد.

حجم موتور 6262 سی سی با تزریق سوخت مستقیم در بلوک انزو می باشدسرعت آن 211mph بوده و طرف مدت 3.1 ثانیه ، 0-62mph را پر می کند.

به گفته مسئولین این کارخانه، این خودرو در سال آینده ابتدای بهار به بازار رسما وارد می شود و به قیمت 239.736 £ فروخته خواهد شد که در مقایسه با   GTO با قیمت 299.950£ و GTB با قیمت 212.096 £ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود./روزگارنو

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری

جدیدترین خودروی فراری


ویدیو مرتبط :
فراری , جدیدترین خودروی نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار خودرو در جهان/ پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲ کدام بود؟



بازار خودرو در جهان/ پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲ کدام بود؟

فورد پرفروش‌ترین در جهان شد و پورشه و آ او دی، فروش بالایی داشتند.

با فروش 1 میلیون عدد خودرو، « فورد »  در سال گذشته پرفروش‌ترین خودرو در جهان اعلام شد. فروش این خودرو در سال گذشته در چین با افزایش 51 درصدی و در آمریکا با رشد 40 درصدی روبرو بوده است.

 

پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲,فورد پرفروش‌ترین در جهان

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، شرکت آمریکایی فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل سواری "فورد فوکس"(Ford Focus) سال گذشته پرفروش ترین خودرو در سطح جهان بوده است.

در سال 2012 شرکت فورد نزدیک به 1.02 میلیو عدد خودروی سواری 2 در و 4 در با سوخت بنزین روانه بازار کرده بود و گفته می‌شود افزایش فروش آنها در آمریکا 40% و و در چین 51% بوده است. جیم فارلی، یکی از مدیران بخش بازاریابی فورد در بیانیه‎‌ای که از سوی این شرکت منتشر شد، با اعلام تبریک نسبت به این موفقیت بزرگ می‌گوید: فروش تولیدات ما از استقبال بالایی در میان مصرف‌کنندگان در کل جهان برخوردار بوده است. فارلی می‌افزاید: با استراتژی "وان فورد"(One Ford) که در واقع تولید در سطح جهان را هدف قرار داده است، ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم در سطح مناسبی تولید کنیم و با ایجاد رابطۀ مناسب میان کیفیت و قیمت، محصولات خوبی به مشتریان در کل جهان عرضه کنیم.

این در حالی است که دو روز پیش نیز گروه فولکس واگن (آلمانی) از افزایش فروش خودروهای خود خبر داد. پورشه و آ اودی در سه ماهۀ اول سال جاری بالاترین میزان فروش را داشتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی ژورنال دونت، پورشه و آ اودی- خودروهای گروه فولکس واگن(آلمانی)- در سه ماهۀ اول سال جاری به دلیل افزایش تقاضا در چین و ایالات متحدۀ آمریکا شاهد افزایش فروش محصولات خود بودند. این در حالی است که بازار خرید و فروش اتومبیل‌های نو در اروپا در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد.

گفتنی است در ماه مارس با 3% افزایش، تعداد 147.700 عدد آ اودی فروخته شده است. گروه آ اودی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در سه ماهۀ اول سال، افزایش 6.8 درصدی(369.500 عدد) در میزان فروش بسیار قابل توجه بوده است.

گروه آ اودی قرار است با اتکاء به مدل جدید A3 اسپورت بک- که در حال وارد شدن به بازار است- و همچنین خودروی سواری-خانوادگی A4، SUV و به خصوص Q5 که از افزایش 15.6 درصدی در فروش برخوردار بوده است، باز هم شاهد افزایش فروش در محصولات خود باشد.

افزایش فروش این دو خودرو در ایالات متحده آمریکا(با 12.253 عدد) رقم 14.4% و در چین (با 34.864 عدد) 10.7% بوده است. پورشه و آ اودی همچنان بر افزایش فروش خود در چین و ایالات متحده آمریکا حساب کرده‌اند. چین دومین بازار پورشه در سطح جهان است./خبرآنلاین