دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصاویر ۲محصول جنجالی سامسونگ/ گلکسی اس 6 آمد



اخبار,اخبار تکنولوژی,اخبار تلفن همراه

پس از جنجال های بسیار در نهایت دو محصول متفاوت سامسونگ با نام های Galaxy S۶و Galaxy S۶ edge در نمایشگاه بارسلون اسپانیا رونمایی شدند.

دو محصول جدید سامسونگ نسبت به مدل های پیشین متفاوت بوده تا این کمپانی بتواند نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول نسبت به محصولات پیشین می توان به پوشش فلزی آن اشاره کرد. هر دو محصول از قاب و پوششی فلزی در پشت و روی دستگاه بهره برده اند که می تواند به عنوان نسل جدید و متفاوتی از سامسونگ ها باشد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اخبار تلفن همراه

 

از دیگر ویژگی های ظاهری این گوشی می توان به مواردی مانند شیشه «گوریلاگلس ۴»، صفحه نمایش ۵.۱ اینچی، از نوع  Quad HD Super AMOLED پردازنده هشت هسته ای، رم ۳  گیگابایتی از نوع DDR۴ و قابلیت اتصال به LTE اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اما از قابلیت های متفاوت آن می توان به ذخیره سازی داخلی ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ گیگابایت، دوربین ۱۶ مگاپیسکل مجهز به لرزشگر اوپتیکال، شارژ سریع، برخورداری از NFC اشاره کرد. گلکسی اس 6 از باطری 2550 نیز برخوردار است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گلکسی اس 6 اج
از ویژگی های این محصول می توان صفحه نمایش 5.1 اینچی و شیشه گوریلاگلس 4 را برشمرد.  حافظه رم این گوشی نیز 3 گیگابایت از نوع4 DDR است. رزولوشن 16 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری از 1080P از دیگر موارد قابل توجه این گوشی است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گلکسی اس 6 اج از باطری 2600میلی آمپری برخوردار بوده تا بتواند خدمات بهتری را به کاربران ارائه کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گوشی های هوشمند سامسونگ در رنگ های سفید، مشکی، طلایی عرضه خواهند شد اما هنوز این کمپانی قیمت مشخصی را برای این دو محصول اعلام نکرده است.

 

 

اخبار تکنولوژی - مهر


ویدیو مرتبط :
MWC 2015 : تصاویر دیگر از سامسونگ گلکسی اس 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد


تصاویر جدید منتشر شده در اینترنت، پنل پشتی گلکسی اس ۷ را نشان می‌دهند که ظاهرا همخوانی زیادی با شایعات گذشته دارد.

zoomit.ir - میعاد بافراست: تصاویر جدید منتشر شده در اینترنت، پنل پشتی گلکسی اس ۷ را نشان می‌دهند که ظاهرا همخوانی زیادی با شایعات گذشته دارد.

تصاویر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد

به تازگی تصاویری از گوشی ناشناخته‌ای فاش شده که فاش کننده‌ی آن مدعی است این تصایر متعلق به گلکسی اس ۷ هستند. اکثر المان‌های طراحی نیز با شایعات گذشته در مورد گلکسی اس ۷ همخوانی دارند و این بار در پنل پشتی دستگاه نیز همانند گلکسی نوت ۵ شاهد لبه‌های خمیده خواهیم بود.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پنل پشتی گلکسی اس ۷ کاملا مشکی بوده و برآمدگی دوربین نیز بسیار کم است. البته نمی‌توان این طراحی را نهایی دانست و حتی صحت تصاویر را تایید کرد. زمان زیادی تا روز ۲ اسفتد و معرفی رسمی گلکسی اس ۷ زمان باقی نمانده و می‌توانیم به زودی از صحت و سقم این تصاویر مطلع شویم.

مشخصات فنی فاش شده برای گلکسی اس ۷:

ابعاد: ۱۴۳.۴ در ۷۰.۸ در ۶.۹ میلی‌متر
صفحه‌نمایش: ۵.۲ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD
سیستم‌عامل: اندروید 6
حافظه‌ی رم: ۴ گیگابایت
دوربین: دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری برایتسل
پردازنده: دو نسخه مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰
باتری: ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ویژگی‌ها: حسگر اثر انگشت، صفحه‌نمایش حساس به فشار
هیچ یک از مشخصات ذکر شده نهایی نشده‌اند و باید تا ۲ اسفند ماه و کنفرانس رسمی سامسونگ برای اطمینان از آن‌ها انتظار کشید.