دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند



 

 

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند

 

 

سایت شبكه اجتماعی معروف فیس‌بوك دفتری را در هند باز كرده و به فهرست طولانی شركت‌های بین‌المللی پیوست كه به دنبال بهره گرفتن از نیروی كار ماهر با دستمزد كم این كشور برای ارائه خدمات پشتیبانی هستند.

 


به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام این شركت، دفتر فیس‌بوك در شهر جنوبی حیدرآباد از كاربران، تبلیغ‌كنندگان و طراحان در هند و سراسر جهان پشتیبانی خواهد كرد.

 


حیدرآباد محل فعالیت شركت‌های خارجی دیگر از جمله غول اینترنتی گوگل و شركت نرم‌افزاری مایكروسافت است كه كارمندان هندی‌اش برروی همه چیز از نوشتن كدهای نرم‌افزاری تا فراهم كردن خدمات مشتری با حقوق كمتر از كشورهای توسعه یافته‌ای مانند آمریكا كار می‌كنند.

 


بر اساس پست ارسال شده توسط مدیر فعالیت‌های آنلاین این شركت در وبلاگ فیس بوك، بیش از هشت میلیون نفر از كاربران فیس‌بوك ساكن هند هستند.

 


فیس‌بوك در ابتدا گروه كوچكی را در هند استخدام كرده و با توسعه دفترش رشد بیش‌تری را پیش‌بینی می‌كند. این شركت در حال استخدام افرادی برای پیوستن به گروه‌های فروش و فعالیت‌های آنلاین است كه در دفاتر حیدرآباد و آستین تشكیل می‌دهد.

 


ویدیو مرتبط :
تور معرفی دفتر کار جدید فیس بوک توسط مارک زاکربرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال غیراخلاقی جدید فیس بوک و...در هند


دولت هندوستان شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر و دیگر شرکتهای اینترنتی را تهدید کرده در صورتی که مطالب توهین آمیز و موهن را از روی وب سایتهای خود حذف نکنند، علیه آنها دست به اقدامات قانونی خواهد زد.

دولت هندوستان شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر و دیگر شرکتهای اینترنتی را تهدید کرده در صورتی که مطالب توهین آمیز و موهن را از روی وب سایتهای خود حذف نکنند، علیه آنها دست به اقدامات قانونی خواهد زد.
 
 "کاپیل سیبال" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هندوستان، بزرگترین دموکراسی جهان، با فراخواندن نمایندگان شرکتهای گوگل، فیس بوک، توئیتر و یاهو، جلساتی برای شکایت درباره مفاهیم توهین آمیزی که علیه "سونیا گاندی" رئیس حزب کنگره ملی هندوستان و "مانموهان سینگ" نخست وزیر هندوستان بر روی وب سایت این شرکتها منتشر می شوند را ترتیب داد.
 
سیبال اعلام کرد این شرکتها باید در برابر حساسیتهای هندوستان حساس باشند اما این حرکت از جانب هندوستان این کشور را متهم به تلاش برای سانسور مفاهیم اینترنتی کرده است. در این وب سایتها انتقادات شدیدی به سونیا گاندی وارد شده و تصاویر ساختگی ناراحت کننده ای را از گاندی و سینگ منتشر کرده اند.
 
 این شرکتها روز دوشنبه بار دیگر توسط سیبال فراخوانده شدند و از آنها درخواست شد تا هندوستان پیش از انتشار مطالب آنها را مورد نظارت قرار دهد تا از انتشار مطالب توهین آمیز جلوگیری شود اما این شرکتها درخواست هند را نپذیرفتند. وی این شرکتها را تهدید کرد که در صورت عدم تنظیم مفاهیمی که منتشر می کنند، علیه آنها اقدامات قانونی انجام خواهد داد.

منبع: مهر