دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی چند؟


می خواهید تلفن هوشمند خود را عوض کنید؟ ما علاقه مندان به صنعت تلفن های هوشمند، همیشه در شکار تلفن مناسب و قدرتمندی هستیم تا موجی از قابلیت های جدید را در آن تجربه کنیم.

هفته نامه صدا - بابک عدالتی: می خواهید تلفن هوشمند خود را عوض کنید؟ ما علاقه مندان به صنعت تلفن های هوشمند، همیشه در شکار تلفن مناسب و قدرتمندی هستیم تا موجی از قابلیت های جدید را در آن تجربه کنیم. اگر از طرفداران سیستم عامل اندروید باشید، حق انتخاب بین ده ها برند و بهترین تلفن های هوشمند را پیش روی خود خواهید دید.

درست است که در حال حاضر ده ها تلفن اندرویدی در دسترس کاربران قرار دارند، اما طبق معمول تنها چند مورد از آن ها در حوزه سخت افزار و طراحی جزء پیشتازان به شمار می روند. خوشبختانه همیشه حداقل چند تلفن اندرویدی خوب و قدرتمند در بازار هستند که کاربران را با هر سلیقه ای به سمت خود می کشانند. توجه داشته باشید که لیست پیشنهادی ما برای محصولات برتر آوریل 2016، محصولاتی که هنور به بازار روانه نشده اند را در بر نمی گیرد؛ از جمله این موارد می توان به 10HTC اشاره کرد.

بهترین تلفن های هوشمند بازار در اوریل 2016

1- گلکسی S7 edge سامسونگ

قیمت: 749- 799 دلار

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

نسخه بزرگ تر گلکسی S7 کمپانی کره ای، نه تنها در بخش ابعاد صفحه نمایش، بلکه در زمینه سخت افزاری نیز یکی از بهترین تلفن های هوشمند شناخته می شود. به لطف صفحه نمایش خمیده، این محصول هم اکنون یکی از زیباترین پرچم داران جهان است. این نوارهای خمیده علی رغم زیبایی محوکننده، هنوز هم در زمینه کاربرد با محدویت هایی مواجه هستند. اما به هر حال گلکسی S7 edge هم اکنون یکی از بهترین تلفن های هوشمند بازار است که علاوه بر قابلیت های متعدد، عملکرد سخت افزاری خوبی را به کاربران ارائه می کند. این محصول مشخصات سخت افزاری مشابه با گلکسی S7 را به همراه دارد و فقط باتری بزرگ تر 3600 ملی آمپری آن را همراهی می کند.



2- گلکسی S7 سامسونگ

قیمت: 649.99 دلار- 669.99 دلار

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

پرچم دار فعلی شرکت سامسونگ هم اکنون به عنوان بهترین تلفن اندرویدی بازار شناخته می شود. عملکرد S7 در حجیم ترین برنامه های ویرایش ویدیو یا بازی های گرافیکی کاملا بی نقص و روان است. گلکسی S7 با طراحی زیبا، خوش ساختی، عملکرد قابل تحسین و دوربین بسیار خوب یکی از محبوب ترین تلفن های اندرویدی حال حاضر محسوب می شود. چیپست به روز و قدرتمند اسنپ دراگون 820 (اگزینوس در نسخه های غیرامریکایی)، حافظه چهار گیگابایتی RAM و همچنین یک صفحه نمایش بسیار خوب سورپ آمولد، گلکسیS7 را یک پرچم دار تمام عیار اندرویدی کرده است. بدنه شیشه ای/ فلزی ضدآب، درگاه حافظه میکرو اس دی و دوربین بسیار قدرتمند 12 مگاپیکسلی را نیز به این مجموعه اضافه کنید.



3- ال جی G5

قیمت: 624 دلار- 688.99 دلار

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

پرچم دار سال 2016 کمپانی ال جی با قابلیتی منحصر به فرد عرضه شده است؛ یک کشوی سخت افزاری که با باز کردن آن می توانید باتری تلفن را عوض کرده یا از لوازم جانبی خاصی در آن بهره گیرید. از جمله این لوازم می توان به مبدل دیجیتال به آنالوگ خارجی (DAC) و گیره دوربین اشاره کرد. با این که ایده چنین کشویی در نوع خود جالب است، اما هنوز هم مشکلاتی در این بخش وجود دارد.

اما هنوز هم مشکلاتی در این بخش وجود دارد. این تلفن هوشمند هرگز ضعیف نیست، اما با این حال در مقایسه با پرچم داران فعلی سامسونگ، در برخی جنبه ها ضعیف تر عمل می کند.  برای افرادی که به دنبال قابلیت هایی نظیر دوربین قدرتمند، باتری جداشدنی، صفحه نمایش روشن و سنسور اثر انگشت هستند، ال جی G5 محصولی مناسب به شمار می رود. علاوه بر این، قطعات و لوازم جانبی اختصاصی ال جی نیز یکی دیگر از جنبه های مثبت آن به شمار می رود.



4- گلکسی نوت 5 سامسونگ

قیمت: 696 دلار- 739.99 دلار

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

گلکسی نوت 5 از هر جهت به عنوان یکی از بهترین تلفن های هوشمند جهان در سیستم عامل اندروید شناخته می شود. یک فبلت اندروید شناخته می شود یک فبلت فوق العاده با صفحه نمایش عالی، دوربین بسیار خوب، عمر باتری تحسین برانگیز و عملکردی که تاکنون هنوز هم در سطح یک پرچم دار قرار دارد. نوت 5 هنوز پتانسیل یک پرچم دار تمام عیار را با خود یدک می کشید. علاوه بر این، قلم استایلوس S Pen در عملکرد این فبلت تفاوت قابل توجهی به وجود آورده است که کاربران حرفه ای را عاشق خود می کند.



5- نکسوس 6P گوگل

قیمت: 499 دلار

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

کاربران سیستم عامل دست نخورده و خام اندروید نمی توانند به راحتی آن را ترک می کنند. به همین خاطر است که جدیدترین تلفن نکسوس گوگل در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی بازار شناخته می شود. این نسخه از سیستم عامل اندروید با سرعت بالا، عملکرد بی نقص و ظاهر شیک و متریال خود می تواند تجربه ای ناب و به دور از هرگونه مشکل و عذاب را برای کاربران به ارمغان آورد.

نکسوس 6P که با همکاری کمپانی هوآوی ساخته شده، شامل یک دوربین بسیار خوب و سنسور پرسرعت اثر انگشت است. علی رغم تمامی مشخصات سخت افزاری بسیار خوب، بهترین مشخصه نکسوس 6P مربوط به تجربه کاربری آن می شود؛ با حضور نسخه خام سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو هیچ چیزی کم نخواهید داشت. یک تلفن اندرویدی قدرتمند با قیمت نسبتا پایین تر به نسبت سایر رقبا.


ویدیو مرتبط :
ترجمه همزمان با گوشی هوشمند اندرویدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرتب نگه داشتن صفحه اول گوشی هوشمند اندرویدی



در گوشی‌های هوشمند یكی از مشكلاتی كه كاربران با آن مواجه هستند كوچک بودن نسبی صفحه نمایش‌ها است. البته داشتن تعداد زیادی برنامه‌های كاربردی در تلفن آندروید بسیار مطلوب است، اما این مطلوبیت تا زمانی است كه پی می‌بریم این برنامه‌ها گوشی‌مان را با مصرف اندک فضای موجود در صفحه نمایش، به هم ریخته‌اند.

احتمالا بارها برایتان اتفاق افتاده که به دنبال یک برنامه می‌گردید اما نمی‌توانید آیکن برنامه را در صفحه‌های گوشی خود در میان انبوهی از برنامه‌ها پیدا کنید. حال چندین راه‌حل ساده برای این منظور ارائه می‌کنیم.

 

گوشی هوشمند اندرویدی,مرتب نگه داشتن  گوشی هوشمند اندرویدی

 
اندروید گوگل سیستم عاملی است كه روز به روز بر تعداد كاربران و در نتیجه فراگیر شدنش افزوده می‌شود، ‌سیستمی كه از گوشی‌های هوشمند شروع كرد و به تبلت‌ها رسید. در گوشی‌های هوشمند یكی از مشكلاتی كه كاربران با آن مواجه هستند كوچک بودن نسبی صفحه نمایش‌ها است. البته داشتن تعداد زیادی برنامه‌های كاربردی در تلفن آندروید بسیار مطلوب است، اما این مطلوبیت تا زمانی است كه پی می‌بریم این برنامه‌ها گوشی‌مان را با مصرف اندک فضای موجود در صفحه نمایش، به هم ریخته‌اند. حال چندین راهنمایی جهت سازماندهی صفحه نمایش گوشی به منظور بهینه کردن بهره­‌وری پیشنهاد می‌کنیم.

صفحه اصلی گوشی اندرویدی در عین سادگی می‌تواند قابلیت‌ها و میانبرهای کاربردی بیشتری را برای ما ارائه کند، در مقابل صفحه‌ای که مرتب نبوده و پر از آیکون‌های برنامه است، وقت زیادی از ما برای یافتن برنامه‌ی مورد نظر تلف می‌کند. اگرچه هنگام یافتن آیکون برنامه‌ای خاص می‌توان از قابلیت جستجو استفاده کرده و به راحتی آن را پیدا کنید اما تکرار این پروسه کاری خسته کننده به نظر می‌رسد.

 

به همین دلیل باید به دنبال راه‌کارهایی باشیم تا این پروسه تکرار نشده و در عوض به برنامه‌ی مدنظر سریع‌تر دسترسی داشته باشیم. بخصوص هنگامی که برنامه‌های بیشتری دانلود می‌کنیم، به طور خودکار میان‌برهای آن‌ها به صفحه نمایش اضافه می‌شود. خوشبختانه مرتب کردن صفحه نمایش گوشی اندرویدی به تلاش زیادی نیاز ندارد. البته شاید در این بین کاربرانی هم یافت شوند که ترجیح می‌دهند صفحه‌ی اول گوشی خود پر از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت باشد. حال اگر جزو افرادی هستید که همیشه به منظم و مرتب بودن گوشی و مخصوصا صفحه‌ی اول گوشی اهمیت می‌دهیم دو راه‌کار ساده و آشنا را برای شما پیشنهاد می‌دهیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اجازه ندهید اپلیکیشن‌ها هنگان نصب به طور اتوماتیک میانبرهای خود را به صفحه نمایش اضافه کند؛ البته این امر بدیهی است که وقتی برنامه‌ای را دانلود می‌کنید و میانبری را به طور اتوماتیک به صفحه‌ی اول گوشی اضافه‌ می‌کند، می‌توانید به راحتی آن را پاک کنید. اما ممکن است همیشه زمان کافی برای انجام این کار و البته پاک کردن میانبر هر اپلیکیشن نداشته باشید، از این رو چند راه‌حل ساده را در نظر داریم.

 

بعد از غیرفعال کردن اضافه شدن میانبر در خود اندروید، اگر احساس می‌کنید که تعدادی از اپلیکیشن‌های خاصی هستند که دوست دارید همواره در دسترس باشند، می‌توانید از کشوهای برنامه یا drawerها استفاده کرده و به راحتی میانبر برنامه‌های دلخواه خود را به صفحه‌ی نخست گوشی اضافه کنید.

 

گوشی هوشمند اندرویدی,مرتب نگه داشتن  گوشی هوشمند اندرویدی

 
راه‌حل دوم و بسیار کاربردی، استفاده از پوشه‌ها است. بیشتر تلفن­‌های اندروید با چند صفحه­‌ی خانگی ارائه شده­‌اند كه ممكن است این تعداد اسكرین برای قرار گرفتن تمامی میانبرهای ما كافی نباشند، اما با استفاده از پوشه‌ها می‌توانیم میانبرهای صفحه­‌ی خانگی را درون چندین منوی فرعی pop-up گروه­‌بندی كنیم.

 

برای این منظور روی صفحه نمایش‌مان آهسته ضربه زده و برای چندین ثانیه نگه می­‌داریم تا گزینه­‌ی پوشه­‌ها بالا بیاید. زمانی که پوشه‌ای را در صفحه‌ی گوشی خود ایجاد کردید به راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را به آن اضافه کنید. در این صورت طبقه بندی آن‌ها نیز آسان‌تر خواهد بود.

شما می‌توانید برنامه‌های خود را بر اساس عملکرد، رنگ، حروف الفبا و بر اساس بیشترین کاربرد مرتب کنید. سعی کنید در این روش با استفاده از کاری که با برنامه‌ها انجام می‌دهید پوشه بسازید و برنامه‌ها را از این طریق دسته بندی کنید. اگر طرفدار استفاده از پوشه‌ها نیستید می‌توانید از این روش استفاده کنید و برنامه‌های خود را بر اساس موضوع مرتب کنید. به هر سطر یک موضوع خاص را اختصاص داده و برنامه‌های مشابه را در آن سطر قرار دهید تا به راحتی آن‌ها را شناسایی کنید. به طور مثال سطر اول شما می‌تواند به برنامه‌هایی اختصاص پیدا کند که برای برنامه روزانه شما کاربرد دارند و سطر دوم به برنامه‌هایی که برای خواندن مورد علاقه شما هستند.

منبع: zoomit.ir