دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

این موبایل‌ها ورزشکارتان می‌کنند + عکس



اخبار,اخبار علمی,نرم افزارهای تناسب اندام


اخبار علمی - این موبایل‌ها ورزشکارتان می‌کنند + عکس

کار‌شناسان اعلام کرده‌اند به تازگی عامل انتخاب تلفن‌های همراه در کاربران به جای مدل، نرم افزارهای تناسب اندام و ورزش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت مایکروسافت در نظر دارد که جدید‌ترین ابزارهای حفظ بهداشت و تناسب اندام را در نرم افزار ویندوز تلفن همراه خود پیاده سازی نماید.

گفتنی است، مایکروسافت هدف از انجام این کار را رقابت با شرکت‌های همسو مانند گوگل، اپل و دیگر غول‌های فناوری معرفی کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این برنامه‌ها که مختص دارندگان گوشی‌های ویندوز است می‌تواند اطلاعات مختلفی مانند انواع مواد غذایی در حدود ۳۰۰ هزار فیلم و ویدئوهای آموزشی و تمرینات ورزشی online و offline را دریافت نمایند.

با استفاده از این نرم افزار‌ها کاربران می‌توانند فعالیت‌های مختلفی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و سایر تمرینات ورزشی را ثبت نموده میزان ضربان قلب فشارخون و حجم کالری‌های سوزانده شده را تشخیص دهند.

شرکت‌های فناوری دیگری مانند apple نیز در تلاش برای توسعه نرم افزارهای تناسب اندام مختص دارندگان محصولات خود هستند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
چاپ عکس روی قاب موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موبایل با قابلیت 4 سیمکارت به بازار آمد+ عکس



 

 

 

موبایل

 

 

 

تا به حال موبایل هایی که قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را داشته اند، در بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. در واقع دو سیم کارته بودن موبایل مورد مصرف بسیاری از دارندگان موبایل تا به حال بوده است. اما آیا چهار سیم کارت همزمان هم می تواند مورد استفاده باشد؟

به گزارش بانکی، شرکت OTECH  اولین تولید کننده موبایل با قابلیت ۴ سیم کارت است. این شرکت این محصول را برای کسانی مفید می داند که بسیار مسافرت می کنند و  در کشورهای متعدد به خطوط موبایل نیاز دارند. این شرکت با اطلاع از وجود خطوط بین الملل می گوید مسلما داشتن خط هر کشور بیشتر به لحاظ هزینه صرف خواهد داشت..../تحلیل:عصرایران