دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

انتشار کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت



 

کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت منتشر می شود/ انتخاب رشته از ۵ خرداد

 

 

انتشار کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد در ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: داوطلبان مجاز می توانند از ۵ خرداد نسبت به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند.

 


در گفتگو با خبرنگار مهر، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی از ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای خود را در سایت وارد کنند.

 


وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون نیز که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهدبود آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند در صورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ می‌توانند از روز سه‌شنبه ۴ تا دوشنبه ۱۰ خردادماه به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

 


معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۸۹ توصیه می‌شود، ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل) را از میان کد رشته‌ امتحانی مجاز انتخاب و کد رشته‌ محلهای انتخابی را ابتدا به ترتیب اولویت علاقه مرتب و سپس در فرم پیش نویس درج کنند.

 


وی اظهار داشت: داوطلبان می توانند در محدوده زمانی که از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۵ خرداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

 


توکلی افزود: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محلهای انتخابی توسط داوطلب، رمز ۱۵ حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.... /  خبرگزارى مهر

 


ویدیو مرتبط :
ادامه تحلیل کارنامه کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، سیستم و بهره وری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار کلید سوالات کنکور ارشد در 29 بهمن/اعلام نتایج اولیه آزمون در نیمه اردیبهشت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

در آخرین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد:

انتشار کلید سوالات کنکور ارشد در 29 بهمن/اعلام نتایج اولیه آزمون در نیمه اردیبهشت

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد از 29 بهمن ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌ وگو با ایسنا با بیان اینکه کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد روز یکشنبه 29 بهمن ماه منتشر می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند در این مهلت برای مشاهده کلید سوالات به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی با اشاره به آخرین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت 300 هزار و 311، گفت: از این تعداد 165 هزار و 399 در نوبت صبح در 12 کد رشته امتحانی و 134 هزار و 912 داوطلب در 31 رشته امتحانی در عصر روز جمعه رقابت می‌کنند.

توکلی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در محدوده زمانی 15 تا 19 اردیبهشت ماه، در خصوص ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی در خصوص نحوه انتخاب رشته گفت: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند 100 کد رشته محل را به ترتیب اولویت علاقه در طی روزهای پانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه انتخاب کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه گزینش نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده انجام می‌شود، از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در هفته اول شهریور ماه خبر داد./ایسنا