دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون فراگیر



 

 

آزمون فراگیر

 

 

 

ظرفیت پذیرش در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1389 افزایش یافت و اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سازمان سنجش اعلام کرد: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد سال1389 ، در این مقطع اسامی تعداد دیگری از داوطلبان به عنوان پذیرفته شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت در سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.orj اعلام شده است.

داوطلبانی که اسامی آنان در این مرحله به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است ضرورت دارد به منظور ثبت نام اولیه از 30-8-89 تا 3-9-89 به مراکز محل قبولی این دانشگاه مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلا در این آزمون پذیرفته شده بودند و در این مرحله اولویت قبولی آنها تغییر یافته، در صورت علاقه مندی به تحصیل از نیمسال دوم امسال امکان جابجایی آنها از طریق دانشگاه پیام نور فراهم خواهد شد.

زمان شروع به تحصیل برای همه قبولان این مرحله از نیمسال دوم سال تحصیلی 90-89 خواهد بود.

همه این افراد لازم است 18000 ریال به حساب جاری 748 بنام خزانه داری کل نزد بانک مرکزی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ) واریز کرده و اصل فیش را به هنگام ثبت نام به مراکز قبولی ارائه کنند.

تذکر مهم : پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نشانی : http//tpnu.av.ir مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
افزایش قیمت کتاب‌ و فراگیر شدن اینترنت دلیل کاهش کتابخوانی مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر پیام نور از 9 مهر/ظرفیت پذیرش در مقاطع مختلف



  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور به ایسنا خبر داد:
آغاز ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر پیام نور از 9 مهر/ظرفیت پذیرش در مقاطع مختلف
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از آغاز دور جدید ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور از مهر ماه خبر داد و گفت: دانشجویان می‌توانند در سه مقطع كارشناسی ناپیوسته، كارشناسی پیوسته و مقطع ارشد ثبت‌نام كنند.
دكتر معتمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه ثبت‌نام دوره‌های فراگیر مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی دانشگاه پیام نور 9 تا 16 مهر ماه انجام می‌شود، اظهار كرد: همچنین ثبت‌نام فراگیر دوره كارشناسی ارشد 12 تا 20 مهرماه انجام می‌شود.
وی در خصوص زمان برگزاری دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور، گفت: آزمون فراگیر امسال دانشگاه پیام نور 24 آذر ماه برگزار می‌شود.
تغییرات آزمون امسال/یك آزمون برای 2 مرحله پذیرش
وی به تفاوت‌های آزمون فراگیر امسال اشاره كرد و گفت: امسال از طریق آزمون فراگیر هم برای بهمن و هم برای مهر ماه سال 92 دانشجو پذیرش خواهد شد.
وی افزود: دانشجویانی كه تحصیل آن‌ها در 31 دی ماه سال 91 تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند می‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند. همچنین دانشجویانی كه درس آن‌ها تا 31 دی ماه سال 91 پایان نیابد در مهر ماه سال 92 به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش خواهند شد.
معتمدی تاكید كرد: بر این اساس دانشجویان پیش‌دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می‌توانند در آزمون فراگیر شركت كنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر ماه سال 92 در دانشگاه پیام نور پذیرش خواهند شد.
ظرفیت پذیرش آزمون
معاون دانشگاه پیام نور در خاتمه با بیان اینكه پذیرش بر اساس ظرفیت است، در خصوص ظرفیت‌های آزمون امسال به ایسنا گفت: بر این اساس در مقطع كارشناسی در هر رشته محل بین 30 تا 50 نفر پذیرش خواهند شد. همچنین در مقطع كارشناسی ارشد نیز 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 نفر به شیوه آموزش و پژوهش‌ محور پذیرش خواهند شد./ایسنا