دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ازهر کابلی برای شارژ ز استفاده نکنید + تصاویر



به منظور افزایش عمر باطری و اسمارت فون از کابل های متفرقه برای شارژ دیگر گوشی ها استفاده نکنید.

حدود دو هفته پیش یکی از مهندسان سخت افزاری گوگل از تیم پیکسل با نام Benson Leung بررسی کابل ها و اداپتورهای USB نوع "C" که در فروشگاه امازون بفروش می رسند را اغاز کرد. طبق نتیجه این تحقیقات همه نوع کابل های USB Type-C مثل هم ساخته نشده و همین امر ممکن است به دستگاههای کاربران اسیب وارد کند. 

اخبار,اخبار علمی,اسمارت فون,شارژ اسمارت فون

 لیونگ در پست جدید خود در گوگل پلاس هشدار داده که ممکن است کابل USB Type-C اسمارت فون وان پلاس 2 بر سایر دستگاهها اسیب وارد سازد. این گوشی اولین تلفن مجهز به این نوع کابل ها بوده، و به دلیل عدم بهره بردن از کنترلر مناسب، وان پلاس 2 از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

اخبار,اخبار علمی,اسمارت فون,شارژ اسمارت فون

 بنا بر پیشنهاد این طراح  از کابل اسمارت فون وان پلاس برای شارژ دیگر دستگاهها بخصوص کروم بوک پیکسل و گوشی هایی مانند نکسوس های جدید استفاده نکنید، چرا که ممکن است پاور بانک یا هاب دستگاه شما را اسیب برساند.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو مرتبط :
استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان تلویزیون کابلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شانه پلاستیکی استفاده نکنید



 

شانه پلاستیکی

 

موخوره یکی از آسیب ‌هایی است که در اثر عوامل مختلفی مانند بی‌توجهی و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی، تارهای مو را درگیر و باعث دو شاخه شدن و شکستگی موها می ‌شود.

 

یک دکتر متخصص پوست و مو گفت: به طور کلی هر عاملی که سبب آسیب رساندن به تار مو و کوتیکول مو شود، باعث موخوره می ‌شود كه عبارت از دو شاخه شدن انتهای ساقه است.

 

این متخصص پوست و مو در ادامه افزود: همچنین عواملی مانند استفاده زیاد از سشوار، شانه زدن بیش از حد مو به خصوص با شانه ‌های پلاستیکی که باعث ایجاد الکتریسیته ساکن میان شانه و تارهای مو می ‌شود، رنگ کردن مکرر موها و در نتیجه خشک و شکننده شدن تار موها و شانه کردن زیاد موها در حالت خیس از جمله عوامل موثر برای ایجاد موخوره در یک فرد است.

رنگ كردن مو و استفاده مکرر از شانه‌ های پلاستیکی باعث ایجاد موخوره می ‌شود.شانه پلاستیکی

وی در پایان توصیه كرد: در صورت ایجاد موخوره در تارهای موی خود همواره از شامپوهای ملایم و مرطوب کننده استفاده کرده و هر بار قبل از استحمام و شستن موها به مدت نیم ساعت موهای خود را با روغن زیتون و یا روغن نارگیل چرب کنید.

همچنین قبل از شستن موها از کرم‌ های مرطوب کننده و نرم کننده مو استفاده كنید.