دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آیفون 6 اس که امشب رونمایی می‌شود این شکلی است!



ساعت 8:30 امشب چهارشنبه 18 شهریور 1394 به‌وقت‌تهران، مراسم معرفی رسمی آیفون جدید اس6 و اس6 پلاس در سالن آمفی‌تئاتر بیل گراهام سان‌فرانسیسکو در کنار چند محصول دیگر آغاز می‌شود.

آیفون جدید که ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیداکرده، می‌تواند در کنار سیستم‌عامل جدید آی او اس 9 (نسخه رسمی و نه بتا) و با دوربین 12 مگاپیکسلی و رم 2 گیگ، می‌تواند تصاویر ایده آلی در شب برای کاربر بگیرد و با پردازنده A9 سرعت را چند برابر نسل قبل خود کند.

اما آنچه می‌بینید تصویری واقعی از آیفون جدید قبل از رونمایی به رنگ زیبای Rose Gold  است که درباره آن زیاد گفته‌شده است. همچنین آی او اس 9 را نیز مشاهده می‌کنید که نسبت به قبل منوهای سریعتر، ساده‌تر و نرم‌تری دارد.

امشب همچنین شاهد رونمایی از اپل تی وی جدید، سیستم‌عامل آل کاپیتان در کنار مک بوک و آی مک جدید خواهیم بود.

آیفون 6 اس در رنگ Rose Gold (تصویر زیر)

اخبار,اخبار تکنولوژی,آیفون 6 اس

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,آیفون 6 اس

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,آیفون 6 اس

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,آیفون 6 اس

 
اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
رونمایی از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخ دقیق رونمایی از آیفون 6 اس


9 سپتامبر روزی است که از نسل جدید آیفون در کنار چند محصول دیگر رونمایی می‌شود.

خبرآنلاین: 9 سپتامبر روزی است که از نسل جدید آیفون در کنار چند محصول دیگر رونمایی می‌شود.
 
«بوزفید نیوز» به نقل از افراد نزدیک به مدیریت اپل، چهارشنبه 18 شهریور 1394 را روز رونمایی از آیفون 6 اس اعلام کرد.

گفته می‌شود سه تفاوت عمده در آیفون جدید، دوربین باکیفیت‌تر، پردازنده A9 و موبایلی پرسرعت‌تر و فناوری فورس تاچ خواهد بود که در کنار سایر محصولات جدید مانند اپلتی وی رونمایی می‌شود.

در خبری دیگر به نقل از یکی از مهندسان سابق، کمپانی اپل در سال‌های اخیر 3 نوع قلم دیجیتال را مورد آزمایش قرار داده است.به گفته مینگ-چی کو تحلیل‌گر و پیشگوی فنی در KGI Securities امسال اپل آی پد جدید خود را با قلم دیجیتال رونمایی می‌کند.

هرچند سال 2010 استیو جابز استفاده از قلم دیجیتال را رد کرد اما با توجه به ویژگی‌های جدید آی او اس 9 که مولتی تسکینگ است گفته می‌شود قلم دیجیتال به‌زودی وارد استراتژی اپل می‌شود و آی پد 12.9 اینچی که پاییز خواهد آمد مجهز به این قلم خواهد بود.

تاریخ دقیق رونمایی از آیفون 6 اس