دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

۶ نسل گلکسی اس ، به روایت ویدیو


فرق نمی کند که طرفدار سامسونگ باشید یا نه این واقعیتی است که باید قبول کنیم ، سری گلکسی اس سامسونگ از سال ۲۰۱۰ تا کنون همیشه از اسمارت فون های موفق بازار بوده اند.

وب‌سایت گجت نیوز: فرق نمی کند که طرفدار سامسونگ باشید یا نه این واقعیتی است که باید قبول کنیم ، سری گلکسی اس سامسونگ از سال ۲۰۱۰ تا کنون همیشه از اسمارت فون های موفق بازار بوده اند.حالا سامسونگ در یک ویدیوی جالب سیر تکامل ۵ سال گوشی های خانواده گلکسی اس خود را به تصویر کشیده است.

۶ نسل گلکسی اس ، به روایت ویدیو

در این ویدیوی دو دقیقه ای که به عقیده بسیاری ، بهترین ویدیوی تبلیغاتی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تا امروز است ، تمام اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ را از گلکسی اس تا گلکسی اس ۶ مشاهده خواهید کرد که به ترتیب به مشخصات هر کدام از آنها اشاره شده و در نهایت به آخرین نسل از این سری یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge ختم می شود.هرچند که گلکسی اس ۶ اج نقش اول این ویدیو به حساب می آید.



ویدیو مرتبط :
6 نسل گلکسی اس ، به روایت ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی اولیه گلکسی اس 6


در نهایت بعد از چند ماه شایعه، تحلیل و پیش بینی، سامسونگ نسل جدید خانواده Galaxy S را به نام Galaxy S6 معرفی کرد.