دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

یوتیوب پنج ساله شد



 

یوتیوب پنج ساله شد

 

 

امروز پنجمین سالگرد پخش اولین تصویر ویدیوئی در پایگاه اینترنتی یوتیوب است.

 


پنج سال قبل در چنین روزی اولین تصویر ویدیوئی یوتیوب بعنوان یک پایگاه مشترک اینترنتی که تصویر و اظهارات "جواد کریم" یکی از پایه گذاران این پایگاه اینترنتی درباره فیل ها بود منتشر شد.

 


بنابراین گزارش از زمان انتشار اولین تصویر در یوتیوب این پایگاه اینترنتی شاهد تحولات زیادی بوده است.

 


یوتیوب که در فوریه سال ۲۰۰۵ تاسیس شد در سال ۲۰۰۶ به مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلار به پایگاه اینترنتی گوگل فروخته شد و از آن زمان تاکنون معادل هزار و ۷۰۰ سال تصاویر ویدیوئی در یوتیوب منتشر شده است.

 


یوتیوب اکنون روزانه یک میلیارد تصویر منتشر می کند.... /  جام‌جم آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
درآمد 127هزار دلاری دختر 8 ساله از یوتیوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوتیوب 10 ساله شد


محبوب‌ترین وب‌سایت به اشتراک‌گذاری ویدئو در سرتاسر فضای مجازی 10 ساله شد.

خبرگزاری ایسکا نیوز: محبوب‌ترین وب‌سایت به اشتراک‌گذاری ویدئو در سرتاسر فضای مجازی 10 ساله شد.

یوتیوب طی این 10 سال فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است؛ اما نهایتا سیاست‌گذاری اصولی و پشتیبانی قدرتمند تیم توسعه دهنده، سبب شد تا در آستانه‌ی 10 سالگی این شبکه از آن به عنوان محبوب‌ترین سرویس به اشتراک گذاری ویدئو تاریخ یاد شود.

یوتیوب 10 ساله شد

در حال حاضر و در طول هر 60 ثانیه، بیش از 300 ساعت ویدئو بر روی کانال‌های مختلف موجود در این شبکه به اشتراک گذاشته می‌شوند. کارشناسان دنیای فناوری از یوتیوب با نام «با نشاط‌ترین و پویاترین فضای مجازی حال حاضر دنیای اینترنت» یاد می‌کنند.


مدیران یوتیوب طی ویدئو و بیانیه‌ای رسمی از همراهی کاربران و تماشاگران همیشگی شبکه‌ی خود قدردانی کرده و این وعده را داده‌اند که تا کمتر از چند ماه دیگر، امکانات جدیدی را به این شبکه‌ی به اشتراک گذاری ویدئو بیافزایند. بسیاری از دوستداران تکنولوژی معتقدند که این امکانات جدید به کیفیت ویدئوها ارتباط مستقیم خواهد داشت و گروهی دیگر نیز به تغییر امکانات عمومی سایت اشاره می‌کنند.