دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گران ترین خودروهای موجود بازار جهان (2)


خودروهای گران و مجهز به امکانات خاص برای قشر خاصی تولید می‌شوند. در ادامه‌ی قسمت قبلی، گران‌ترین خودرو‌های موجود در بازار جهانی که در حال حاضر در حال فروش هستند را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


ویدیو مرتبط :
گران قیمت ترین خودروهای حال حاضر جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروهای موجود بازار جهان (1)


خودرو‌های گران قیمت و خاص همواره از مشتریان مخصوص به خود بهره‌مند هستند. در ادامه گران‌ترین خودروهای تولیدی جهان را معرفی خواهیم کرد که در حال حاضر امکان خرید آن‌ها موجود است. با ما همراه باشید.

zoomit.ir - حسین ریاحی: خودرو‌های گران قیمت و خاص همواره از مشتریان مخصوص به خود بهره‌مند هستند. در ادامه گران‌ترین خودروهای تولیدی جهان را معرفی خواهیم کرد که در حال حاضر امکان خرید آن‌ها موجود است. با ما همراه باشید.

اگر به یک جستجوی ساده در اینترنت بپردازید متوجه خواهید شد که لیست‌های بسیاری برای گران قیمت ترین اتومبیل‌ها وجود دارد، همانند  لیستی که امروز ما برایتان آماده کردیم. اما بازار خودروهای لوکس و گرانقیمت آنقدر تنوع دارد که نمی‌توان  معیار مشخصی برای اینگونه خودروها تعیین کرد.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

ما وجود تمام این پیچیدگی‌ها ما توانستیم بر اساس چند معیار مشخص در بازار جهانی، لیست خود را تهیه کنیم. برای شروع ابتدا تنها خودروهایی را در نظر گرفتیم که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در خط تولید قرار داشته و تمامی آنها در این مدت در بازار‌های مختلف عرضه شده باشند. همچنین خودروهایی که تمامی دستگاههای تولیدی آنها به فروش رفته است را نیز از لیست خود حذف کردیم، این خودروها شامل پورشه ۹۱۸ با قیمت ۸۵۰ هزار دلار، فراری لافراری ۱.۵ میلیون دلاری و مک‌لارن P1 با قیمت ۱.۱ میلیون دلار می‌شوند. همچنین به دلیل این که خودروهای گران‌قیمت با لیست بلندی از آپشن‌ها و گزینه‌ها برای خریدار عرضه می شوند؛ با سفارش آپشن‌ها و شخصی سازی خودرو ممکن است قیمت یک پورشه و یا یک رنجروور تا بیش از دو برابر قیمت پایه‌ی آن افزایش پیدا کند، بنابراین ما در این لیست خودروها را تنها براساس قیمت پایه‌ی آنها دسته بندی کردیم.

دسته‌ی آخر از خودروهای گران‌قیمت که از لیست خود حذف کردیم خودروهایی مانند کوینیگزگ وان ۲.۸۵ میلیون دلاری و پاگانی هوآیرای ۱.۱ میلیون دلاری هستند. تولید این مدل‌ها بسیار محدود بوده و با گشتن در بازار به احتمال زیاد حتی یک عدد از آنها را هم نمی توانید پیدا کنید بنابراین تصمیم گرفتیم نام این مدل‌ها هم از لیست خود حذف کنیم.

در نهایت، در فهرستی که آماده شد می توانید گران‌ترین خودروهایی را که همگی آنها در برخی از بازار‌های جهانی قابل خریداری هستند را مشاهده کنید.

 ۱. استون مارتین DB9 GT

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۲.۷۷۵ دلار

DB9 پیروزی بزرگی برای استون مارتین بود. این مدل ۲+۲ در سال ۲۰۰۳ معرفی شد و طراحی آن توسط طراح مشهور، هنریک فیسکر انجام شده است. طراحی DB9 آنقدر خوب از آب درآمد که استون مارتین از این زبان و سبک طراحی در سایر مدلهایش نظیر ونتیج V8 و V12، سدان رپید و حتی مدل‌های گرانتر و سریعتر ویراژ و ونکوئیش نیز استفاده کرد. از بارزترین مشخصه‌های DB9 می‌توان ساختار مستحکم آلومینیومی، پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی و صد البته ظاهر فوق العاده‌ی آن اشاره کرد.    

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

حال دیگر پس از گذشت بیش از ۱۲ سال از ورود این مدل به بازار دیگر وقت بازنشستگی آن فرا رسیده است و استون مارتین تا پایان سال جاری مدل DB11 را به عنوان جانشین DB9 عرضه خواهد کرد. اما تا زمانی که جایگزین DB9 به بازار بیاید، مدل DB9 GT گزینه‌ی خوبی برای خرج کردن بیش از ۲۰۰ هزار دلار است. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری این خودرو قدرت ۵۴۰ اسب بخار را تولید می کند که این قدرت توسط جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی سکوئنشیال به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. تنها موردی که شاید ذهن خریداران این مدل را به خود مشغول کند این است که با پرداخت ۱۵ هزار دلار بیشتر می توانند مدل ولانته را خریداری کنند که دارای سقف روباز نیز هست.   
 


 ۲. بنتلی کانتیننتال جی تی

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۱.۲۲۵ دلار

بنتلی کنتیننتال ۱۳ سال پیش به بازار آمد، اما در طی این سال‌ها همواره میزبان تغییرات و بهینه سازی های کوچک و بزرگ بوده و شاید بتوان مهمترین بهینه سازی این مدل را امکان سفارش آن با پیشرانه‌ی V8 دانست. در مدل V8 نشان بنتلی از رنگ سیاه به قرمز تغییر یافته است.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

 هر چند در خط مستقیم کانتیننتال V8 خودروهای چندان سریعی نیستند اما سبکتر بودن قسمت جلوی خودرو در این مدل رانندگی با آن را جذاب تر کرده است. نسخه‌ی هشت سیلندر کانتیننتال دارای ۵۲۱ اسب بخار قدرت و مدل ۱۲ سیلندر دبلیو شکل این خودرو توانایی تولید ۵۸۲ اسب بخار توان را دارد که تمامی این مدل‌ها از جعبه دنده‌ی هشت سرعته و سیستم چهار چرخ محرک بهره مند هستند. اگر به دنبال قدرت و عملکرد بالاتری باشید کانتیننتال جی تی اسپید گزینه‌ای بهتر خواهد بود.
 


۳. فراری کالیفرنیا T

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۲.۷۲۳ دلار

کالیفرنیا آرام‌ترین و لطیف‌ترین محصول فراری است و می‌توان آن را به صورت روزمره نیز مورد استفاده قرار داد، برای اثبات این قضیه فراری در این خودرو حتی جالیوانی نیز تعبیه کرده است!

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

اگر بخواهید از دیدن آسمان نیز لذت ببرید می‌توانید تنها با فشردن یک کلید سقف فلزی کالیفرنیا را به داخل صندوق عقب بفرستید. سقف کالیفرنیا برای باز شدن تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد. کالیفرنیا T از پیشرانه‌ی ۳.۹ لیتری V8 استفاده می کند و حرف T در این مدل نشان دهنده‌ی استفاده از سیستم توربوشارژر است.این پیشرانه‌ دارای خروجی ۵۵۲ اسب بخار قدرت است و به لطف وجود جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه، کالیفرنیا برای رسیدن از سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۳ ثانیه و برای طی مسافت ۴۰۰ متر نیز به ۱۱.۲ ثانیه زمان احتیاج دارد.



۴. بنتلی فلایینگ اسپر V8

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۶.۷۲۵

شاید پرداخت ۲۰۰ هزار دلار پول برای مدل پایه‌ی یک سدان منطقی به نظر نیاید اما این موارد در دنیای ثروتمندان امری طبیعی است. فلایینگ اسپر بر اساس مدل کانتیننتال ساخته شده و همانند کانتیننتال از سیستم چهارچرخ محرک و جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار بهره‌مند است، منتهی توان پیشرانه‌ی فلایینگ اسپر متفاوت بوده و در مدل V8 دارای ۵۰۰ اسب بخار قدرت و در مدل W12 دارای ۶۱۶ اسب بخار قدرت است.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

شاید این سوال پیش بیاید که وقتی قرار است این همه پول برای یک ماشین پرداخت شود چرا باید آن را با پیشرانه‌ی کوچک‌تر هشت سیلندر خریداری کرد؟ اما در پاسخ باید گفت که در برخی کشورها که قوانین سختی در خصوص انتشار دی اکسید کربن وجود دارد، خرید خودرو با پیشرانه‌ی پاک‌تر می‌تواند مخارج سالیانه‌ی کمتری به همراه داشته باشد.



۵. لامبورگینی هوراکان LP580-2

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۴.۵۹۵ دلار

لامبورگینی هوراکان با این‌که ارزان‌ترین محصول لامبورگینی محسوب می‌شود اما عملکردی خیره کننده دارد. در طراحی بدنه‌ی هوراکان از خطوط تیز و زاویه‌دار بهره گیری شده است و نتیجه‌ی نهایی بسیار جذاب و هیجان انگیز از شده است؛ در داخل کابین هم ترکیبی بسیار هوشمندانه از یک خودروی لوکس و یک هواپیمای جنگنده را مشاهده می کنید. اما بخش دیوانه کننده‌ی هوراکان درست در پشت سر راننده قرار دارد، جایی که شاهد آرمیدن پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری V10 به قدرت ۵۷۱ اسب بخار هستیم که به یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه متصل شده است؛ متاسفانه دیگر خبری از جعبه دنده‌ی دستی نیست.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

اگر مدل چهارچرخ محرک هوراکان را خریداری کنید قدرت بیشتری معادل ۶۰۲ اسب بخار را در اختیار خواهید داشت. البته لذتی که در سواری با مدل دیفرانسیل عقب تجربه خواهید کرد را قطعا در نمونه‌ی چهارچرخ نخواهید یافت. سیستم تنظیمات رانندگی LP580-2 نسبت به نمونه‌ی استاندارد تغییر یافته و دارای حالت دریفت نیز هست که با استفاده از اعمال تغییرات روی کمک فنرها و سیستم کنترل پایداری به راننده امکان می دهد تا دریفت‌های عالی را در امنیت و پایداری کامل با این خودرو انجام دهد.



۶. استون مارتین رپید اس

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۰۹.۸۲۵ دلار

رپید نخستین بار در سال ۲۰۰۶ و به عنوان یک خودروی مفهومی با په عرصه‌ی وجود گذاشت. رپید حقیقتا یکی از جذابترین و هیجان انگیزترین طراحی ها را بین خودروها دارد. شیب بسیار زیاد شیشه‌ی جلو باعث محدودیت زیادی برای دید راننده شده است و سقف فست بک آن در عقب آنقدر شیب ملایمی دارد که شاید فکر کنید در صندلی های عقب این خودرو حتی یک هابیت هم جا نشود!

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

و البته همین طور نیز هست و رپید فضای سر خوبی برای سرنشینان عقب ندارد. داخل کابین هم طرحی شبیه به همواپیمای جت جنگی دارد و در جای جای آن نیز استفاده‌ از آلومینیوم به چشم می خورد که بسیار هیجان انگیز و جذاب است، جذابیت‌های رپید اینجا به پایان نمی‌رسد و  بخش جذاب تر نیز وجود دارد و آن پیشرانه‌ی V12 این خودرو با قدرت ۵۵۰ اسب بخار است. حجم این پیشرانه ۵.۹ لیتر بوده و در هماهنگی کامل با جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی اتوماتیک می‌تواند رپید سنگین وزن و بزرگ جثه را در عرض ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.



۷. مرسدس بنز G65 AMG

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۱۸.۸۲۵ دلار

بنز کلاس جی از هر نظر خودرویی خاص و جذاب است، طراحی آن از زمان معرفی در سال ۱۹۷۹ تا کنون کمترین تغییرات را داشته است، قیمت آن بسیار بالا بوده و البته در تمام این سال‌ها کارایی و عملکرد خود را نیز در بالاترین سطوح حفظ کرده است. در بین انواع مدل های کلاس جی یا به قول آلمانی ها Gelandewagon نسخه‌ی G65 از همه خاص‌تر و گران‌تر است. با خرید G65 توانی معادل یک نیروگاه هسته‌ای در داخل کاپوت نصیب شما خواهد شد.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

 پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی دارای حجم ۶ لیتر بوده و به یاری دو عدد توربوشارژر می‌تواند قدرت خروجی معادل ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور عظیم ۱۰۰۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار دهد. نکته‌ی جالب در خصوص پیشرانه‌ی این خودرو، گشتاور واقعی آن است که بیشتر از میزان اعلام شده است و مرسدس بنز آن را به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتون متر محدود کرده است. شاید دلیل این امر جلوگیری از آسیب دیدن جعبه‌دنده باشد. اگر این اعداد و ارقام به اندازه‌ی کافی شما را هیجان‌زده نمی‌کند بهتر است بدانید که G65 با پیشرانه‌ی ۱۲، ۷۸ هزار دلار گران تر از G63 هشت سیلندر است، این یعنی هر کدام از سیلندرهای اضافی G65 معادل ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار برای خریدار آب می‌خورند و هر اسب بخار نیز ۱۳۴۴ دلار قیمت افزوده خواهد داشت. اینجا است که پول حرف اول را می‌زند.



۸. مرسدس بنز SL65 AMG

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۱۹.۷۷۵ دلار

SL65 از قوای فنی مشابه با G65 استفاده می‌کند. همان پیشرانه‌ی ۶ لیتری تویین توربو با قدرت ۶۲۱ اسب بخار در این مدل استفاده شده است و توانایی رساندن SL65 به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۳.۷ ثانیه دارد.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

 شاید حداکثر شتاب SL65 تفاوت چندانی با مدل ارزانتر SL63 نداشته باشد، اما خاص بودن شخصیت پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر را نمی‌توان با چیز دیگری عوض کرد، البته حک شدن نشان 65 روی خودرو نیز نشان دهنده‌ی کلاس بالاتر خودروی شما خواهد بود.



۹. بنتلی بنتایگا

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۳۱.۸۲۵

اتوره بوگاتی مشهور زمانی بنتلی ۴.۵ لیتری را سریع‌ترین خودروی دنیا نامیده بود. این گفته‌ی وی امروزه نیز در مورد یکی دیگر از مدل‌های بنتلی صدق می کند. نخستین شاسی‌بلند بنتلی، بنتایگا با حداکثر سرعت ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت عنوان سریعترین SUV جهان را با خود یدک می‌کشد. این رکورد به این سادگی ها به دست نیامده است؛ برای این کار، بنتلی پیشرانه‌ی W12 با حجم ۶ لیتر را برای بنتایگا تدارک دیده است. قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب ۶۰۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر هستند که این نیروی عظیم از طریق جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

 داخل کابین بنتایگا نیز به صورت پنج نفره یا  چهار نفره قابل سفارش است و در آن از بهترین انواع چرم استفاده شده است. با این که این لیست بر اساس قیمت پایه‌ی خودروها گردآوری شده است اما بد نیست به سایر مدل‌های بنتایاگا هم اشاره کنیم، مدل گران‌تر بنتایگا با لیست بسیار کامل و جامعی از انواع تجهیزات ارایه شده که شامل یک ساعت بریتلینگ گرانقیمت هم می شود. قیمت این مدل از ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود و تولید آن تنها به ۶۰۸ دستگاه محدود خواهد بود.  آپشن جالب دیگر بنتلی بنتایگا، ساعت ۱۶۰ هزار دلاری است که در داشبورد خودرو نصب می‌شود. فکر این موضوع نیز خنده‌دار است که یک خودروی شاسی بلند با قیمت پایه‌ی ۲۰۰ هزار دلار یک ساعت ۱۶۰ هزار دلاری هم داشته باشد.



۱۰. مرسدس بنز S65 AMG کوپه

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۳۶.۶۷۵ دلار

زمانی که مدل S63 را مورد آزمایش قرار دادیم آن را در یک جمله توصیف کردیم: "برترین در هر زمینه‌ای". اما حالا به شما مدلی را معرفی خواهیم کرد که ۴۰ درصد گران‌تر بوده و تعداد سیلندرهای آن نیز ۵۰ درصد افزایش یافته است، پیشرانه‌ی این مدل نیز تویین توربو ۱۲ سیلندر به قدرت ۶۲۱ اسب بخار است و با کد M279 شناخته می‌شود. مدل S65 سدان نیز موجود است که حدود ۱۰ هزار دلار ارزان‌تر از برادر دو درب خود است.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

برای آنهایی که به دنبال خودرویی از این هم خاص تر هستند مدل S65 AMG کابریولت بزودی عرضه خواهد شد.



۱۱. بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۴۲.۱۲۵ دلار

جی‌تی اسپید گران‌ترین نسخه‌ی  کنتیننتال است. این خودرو با دارا بودن ۶۲۶ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتون متر گشتاور، توانایی رسیدن به سرعت ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت را دارد. کانتیننتال جی‌تی اسپید مجهز به سیستم چهارچرخ محرک و جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار است، همچنین شاسی آن نسبت به مدل استاندارد تقویت شده است. تکمیل کننده‌ی ظاهر لوکس کانتیننتال جی‌تی اسپید رینگ‌های بزرگی به قطر ۲۱ اینچ هستند.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

اگر پرداخت ۲۴۰ هزار دلار برای این خودرو به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز نیست می توانید با پرداخت ۲۰ هزار دلار بیشتر، مدل روباز کنتیننتال جی‌تی اسپید را خریداری کنید.



۱۲. فراری 488GTB

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت:  ۲۴۲.۷۳۷

فراری 488GTB به عنوان جانشین مدل بسیار محبوب 458 ایتالیا معرفی شد و البته توانست علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. برخلاف 458 که از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۴.۵ لیتری استفاده می‌کرد، 488GTB از پیشرانه‌ی کوچک‌تر ولی قوی‌تر ۳.۹ لیتری بهره‌مند است که پیش از این در مدل کالیفرنیا T نیز استفاده شده بود. این پیشرانه‌ی هشت سیلندر از نوع V شکل است که سیلندرهای آن با زاویه‌ی ۹۰ درجه نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند،‌ در هر سرسیلندر نیز دو عدد میل سوپاپ تعبیه شده است که مجموع تعداد میل سوپاپ‌ها را به ۴ عدد می رساند، سیستم سوخت رسانی نیز از نوع تزریق مستقیم سوخت است.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

اما مهم‌ترین تغییر در این پیشرانه نسبت به پیشرانه‌ی 458 استفاده از سیستم پرخوران است، با وجود حجم موتور کمتر، پیشرانه‌ی جدید به یاری دو عدد توربوشارژر می‌توانند قدرت ۶۶۱ اسب بخار را تولید کنند که به میزان ۹۹ اسب بخار بیشتر از مدل 458 است و تقریبا معادل با سوپراسپرت افسانه‌ای انزو است. در زمینه‌ی تولید گشتاور نیز موتورهای تولیدی فراری به دلیل کورس کم پیستون‌ها معمولا در وضعیت پایین‌تری نسبت به رقبا قرار داشتند اما در 488GTB گشتاور موتور با افزایش ۱۶۳ واحدی در مقایسه با 458 ایتالیا به عدد ۷۶۰ نیوتون متر رسیده است که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.



۱۳. رنجروور H&H

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

قیمت: ۲۴۵.۴۹۵دلار

اگر کسی بخواهد مقدار زیادی پول را بابت خرید یک رنجروور خرج کند بهترین راه خرید نسخه‌ی H&H رنجروور است.

آپشن‌ها و امکانات این خودرو آنقدر زیاد هستند که سبب شده تا قیمت آن به فراتر از ۲۴۰ هزار دلار برسد. این مدل را با رنگ سبز خاص و وجود نشان H&H در کنار گلگیر و روی در صندوق عقب می‌توان شناسایی کرد. در داخل کابین رنجروور H&H از چوب گردوی فرانسوی استفاده شده  که با چوب استفاده شده در اسلحه‌های شکاری Holland & Holland مشابه است. در عقب خودرو نیز مکانی مخصوص برای اسلحه وجود دارد که با پوشش چرم تزیین شده است.

گران ترین خودروهای موجود در بازار جهان (قسمت اول)

رنجروور H&H دارای قوای فنی مشابه با رنجروور اسپرت SVR است، پیشرانه‌ی 5 لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر می‌تواند قدرت ۵۵۰ اسب بخار را تولید کند. بر اساس اعلام رنج‌روور این مدل شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلمتر بر ساعت معادل ۵.۵ ثانیه دارد. البته به نظر می‌رسد شتاب واقعی خودرو بهتر از این عدد باشد چرا که رنجروور V8 با ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴.۷ ثانیه است.