دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

«کوپه»باز ها از دست ندهند!


هیوندای در سال 2008 فکری در سر داشت. یک اسپرت واقعی می‌خواست تا بتواند در بازارهای جهانی برای خودش شخصیت مستقلی داشته باشد! استفاده از پلت‌فرم جنسیس سدان اولین جواب آن‌ها برای عملی کردن این ایده بود.

مجله تخت گاز:

جنسیس کوپه 2013






هیوندای در سال 2008 فکری در سر داشت. یک اسپرت واقعی می‌خواست تا بتواند در بازارهای جهانی برای خودش شخصیت مستقلی داشته باشد! استفاده از پلت‌فرم جنسیس سدان اولین جواب آن‌ها برای عملی کردن این ایده بود. بالاخره در سال 2010 اولین جنسیس کوپه را روانه بازار جهانی کرد و با استقبال بی نظیری رو به رو شد.





بعد از 3 سال با ارائه نمونه فیس لیفت شده و ارتقا یافته، علاوه‌بر بهبود فنی پیشرانه‌ این خودرو، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل‌های 2013 جنسیس کوپه را می‌توان گیرباکس هشت سرعته اتوماتیک آن دانست که واقعا کار را برای رقیبان این خودرو سخت‌تر کرده است. پیشرانه 348 اسب بخاری با انتقال نیروی محرکه به چرخ های عقب، فرصتی برای تامل باقی نمی گذارد.


رنو لاگونا کوپه ( Coupe Laguna )









شما  یک رنوی کوپه دیفرانسیل جلو خریداری می​کنید که چرخ عقب آن نیز هنگام پارک کردن به یاری شما می‌آید!  امکانات رفاهی آن نسبت به قیمت محدود است. ضمن اینکه در حال حاضر مراکز ارائه خدمات پس از فروش به محصولات رنو گسترده نیست.


هیوندای کوپه





طراح هیوندای کوپه از مدل های قدیمی فراری الگو برداری کرده. تعداد محدودی از آن در فاصله سال​های 2007 تا 2009 به ایران قدم گذاشت. در دو نوع فول شرکتی ( در اصطلاح 3 آمپر ) و نیمه فول (عمدتا وارادتی) عرضه شده است. از معدود خودروهاییست که مدل دنده ای از اتوماتیک گران تر است و دلیل آن را باید در 6 دنده بودن و تفاوت محسوس در شتابگیری آن نسبت به مدل اتوماتیک 4 دنده جستجو کرد.





شاید در نگاه اول با ظاهر بیرونی آن ارتباط برقرار نکنید،​اما هنگام راندن تسلط خوبی دارید و از نرمی عملکرد موتور و گیرباکس دنده ای رضایت پیدا خواهید کرد.مخصوصا اگر نمونه دنده ای را برانید شاهد عملکرد بهتر موتور خواهید بود.  قدم به داخل اتاق می گذارید و با نورهای آبی رنگ مواجه می شوید که ترکیب آن​ها با تریم داخلی منطبق با ذائقه جوانان است. کیفیت چرم داخل متوسط، فضای سرنشینان عقب بسیار محدود و آزار دهنده، سیستم تعلیق کمی خشک و اسپرت و لذت رانندگی مطلوب ارزیابی می شود. یادتان باشد کوپه یک خودروی دیفرانسیل جلو با مصرف سوخت متعادل است و در مقایسه با جنسیس دیفرانسیل عقب استهلاکش کمتر است. اما از طرفی لوازم یدکی آن کمیاب​تر از سایر محصولات هیوندای است. اگر دوست داشتید کمی شیطنت کنید،​ سر پیچ​ها با احتیاط  ESP آن را خاموش کنید و اختیار کنترل آن را دست خودتان بگیرید!


Cerato 2.0









 فضای اسپرت داخل اتاق، مصرف سوخت پایین، چهره جوان پسند و خدمات پس از فروش خوب اطلس خودرو،  از امتیازات مثبت آن است. البته موتور 2000 سی سی آن یاری شیطنت های جوانی را نمی دهد. به تازگی اطلس خودرو مبادرت به عرضه نمونه های 1600 سی سی هم نموده است که برای یک ماشین با اتاق کوپه توجیهی ندارد.  سراتو کوپ 2000 در دو مدل نیمه فول و فول (10 ایربگ و سیستم Keyless ) ارائه می شود.


ویدیو مرتبط :
ماشین باز ها این کلیپ را از دست ندهند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین‌باز ها این کلیپ را از دست ندهند


 
 
 
 ماشین باز ها این کلیپ را از دست ندهند!