دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟


چه کسی جرات دارد بگوید از آی‌پد ناراضی است؟ هیچ کس! پس احتمالا تا به حال سر و کارتان به یک آی‌پد خراب نیفتاده است.

روزنامه هفت صبح: چه کسی جرات دارد بگوید از آی‌پد ناراضی است؟ هیچ کس! پس احتمالا تا به حال سر و کارتان به یک آی‌پد خراب نیفتاده است. با این حال آزمایش‌های انجام گرفته توسط لابراتوار ifixit کمک بزرگی به ما‌ کرد. آنها تمام تبلت‌ها را یکی یکی به تیغ جراحی سپرده‌اند تا بفهمند کدام‌شان در هنگام آسیب‌دیدگی راحت‌تر تعمیر می‌شوند.

  Galaxy Tab2 7.0 -  سامسونگ

شگفت‌انگیز نیست اما همچنان یکی از بهترین تبلت‌های هفت اینچی موجود در بازار است. این محصول امکانات فراوانی دارد که مطمئنا خریداران خود را ناامید نخواهد کرد. از مزایای اصلی آن می‌توان به سیستم عامل آندروید، باتری بسیار قدرتمند و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. شاید تنها نقطه ضعف آن، کیفیت ضعیف عکاسی باشد اما  در کل دوربین‌های عکاسی قرار نیست خیلی روی تبلت‌ها خیره‌کننده به نظر بیایند.

  طراحی غیرپیوسته قطعات که باعث می‌شود جایگزین کردن‌شان آسان به نظر بیاید. 

  جایگزین کردن صفحه نمایش نیاز به گرما دارد.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



Google Nexus 7 -  ایسوس


اگرچه جنس بدنه 7 Google Nexus از پلاستیک ساخته شده است اما بسیار مقاوم و باکیفیت به نظر می‌رسد و به دلیل شکل کاملا مستطیلی آن، به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. همچنین امکان لیز خوردن آن از دست بسیار کم است و احساس امنیت خوبی را در حین کار کردن به شما خواهد داد.

  باز کردن آسان، بست‌های زاید ندارد، تعویض باتری به سادگی انجام می‌شود

  جدا کردن صفحه نمایش از شیشه محافظ به سادگی انجام نمی‌شود

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



Surface RT -  مایکروسافت


ویندوز استور شبیه شهر مردگان به نظر می‌رسد. نرم‌‌افزار‌های سرفیس برای یک PC محدود است اما وقتی وارد بحث تبلت‌ها می‌شویم ورق برمی‌گردد. شما با تبلتی سر و کار دارید که نرم‌افزارهای بسیار قدرتمندی دارد و رقبای سرفیس همچون آی‌پد از آن بی‌بهره هستند. مجموعه نرم‌افزاری آفیس سرفیس را تبدیل به یک تبلت عالی برای کار می‌کند.

  اگر بتوانید دستگاه را باز کنید، تعویض باتری راحت است.

  باز کردن دستگاه مشکل است، صفحه نمایش به شیشه محافظ چسبیده.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



نسل‌های جدید iPad  - اپل

بعد از موفقیت آی‌پد اول با فاصله‌ای کوتاه لشکری از آنها توسط اپل فراخوانده شد. سربازهای کوکی با قدرت و صلابت به پیش آمدند و سنگرهای پیش روی‌شان را یکی‌یکی فتح کردند. سیستم عامل iOS یکی از بهترین چیزهایی است كه بشر تا به حال شناخته است؛ البته بعد از اختراع چرخ و کشف آتش!

اپل هر بار صفحه نمایش محصول خود را ارتقا داد. اگر چه آی‌پد 2 عالی بود اما از نسل سوم و چهارم به خاطر مجهز شدن به رتینا بیشتر رضایت داشتیم.  ظاهرا تعمیر کردن آی پد سخت‌ترین کار روی کره خاکی به نظر می‌رسد. به طوری که خود اپل بعد از نسل اول برای هیچ کدام‌شان گارانتی تعمیر در نظر نگرفت.

     برای جایگزین کردن صفحه نمایش برداشتن بخش رویی کافی خواهد بود.

  جدا کردن باتری سخت است، احتمال شکستن شیشه رویی موقع باز کردن زیاد است.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟


ویدیو مرتبط :
آموزش تعمیر تبلت و موبایل - تعویض باطری تبلت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشی برای راحت پوست کندن هویج



 

 

روشی برای راحت پوست کندن هویج

 


اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست کندن هویج برایتان سخت است ،این مطلب را بخوانید و به راحت ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

 

 

هویج‌ها را داخل آب جوش انداخته بعد از 5 دقیقه ،درون آب کاملا سرد قرار داده با این روش پوست هویج غلافی جدا خواهد شد.