دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص خانم‌ها


اگر می‌خواهید در یک جا اکثر لپ‌تاپ‌هایی که در ایران موجود است را کنار هم ببینید و بعد تصمیم بگیرید، یکی از مکان‌هایی که می‌توانید به آن مراجعه کنید مرکز کامپیوتر پایتخت است. پایتخت این امکان را به شما می‌دهد که اکثر برندها و مدل‌های مختلف را کنار هم ببینید.

از کجـا لپ تاپ بخریم؟

اگر می‌خواهید در یک جا اکثر لپ‌تاپ‌هایی که در ایران موجود است را کنار هم ببینید و بعد تصمیم بگیرید، یکی از مکان‌هایی که می‌توانید به آن مراجعه کنید مرکز کامپیوتر پایتخت است. پایتخت این امکان را به شما می‌دهد که اکثر برندها و مدل‌های مختلف را کنار هم ببینید.





لنوو| مدل S10-3

شاید بهتر باشد پیش از معرفی این محصول به عقبه کمپانی سازنده آن در یک جمله اشاره کنیم. آن جمله این است: «بنویسید لنوو بخوانید IBM». شرکت لنوو همچون گذشتگان خود از آن شرکت هایی است که اکثر مواقع کیفیت را فدای ظاهر می کند. نت بوک S10-3 نیز یکی از همین استثناها است. این نت بوک را می‌توان یکی از بهترین نت بوک های بازار دانست که هم قیمت بسیار مناسب هم ظاهر چشم نواز و هم مشخصات فنی خوبی دارد.





ایسر| مدل Aspire One D260

شرکت ایسر به واقع یکی از شرکت‌های حرفه‌ای تولید کننده لپ‌تاپ است که تا حدودی در کشور ما نادیده گرفته می‌شود. این در حالی‌ست که محصولات این شرکت از اقبال خوبی در سایر کشورها برخوردار است. نت‌بوک Aspire One D260 این شرکت برای کسانی ساخته شده که هر محصولی به دل آن‌ها نمی‌نشیند. این مدل در رنگ های متنوعی از جمله بنفش، مشکی و نقره‌ای در دسترس است.





ال جی| مدل LG R490

نام ال جی و لوازم خانگی آن اگر برای هیچ ملتی آشنا باشد برای ما ایرانیها بسیار آشناست. این کمپانی نام آشنای کُره‌ای اما این بار قصد جا انداختن خود در حوزه it را دارد. از این رو دست به تولید لپ تاپ زده.  لپ تاپ های ال جی از جمله محصولات خوش قیمت موجود در بازار هستند که توسط توزیع کنندگان و به همراه پشتیبانی معتبر عرضه می شود. مدل RD-490 که به نمایشگر 14 اینچی مجهز است، از محصولات پرفروش این شرکت است که از کارایی و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.





فوجیتسو لایف بوک| مدل AH-530

همیشه نام فوجیتسو با هنر و ظرافت شرقی همراه می شد، اما چند سالی‌ست که شنیدن این نام علاوه بر اینکه مارا به یاد ژاپنی های ریز نقش می اندازد بلکه قدرت و نظم آلمان‌ها را نیز تداعی می‌کند.یکی از دستگاه‌های این کمپانی که اتفاقا ساخت آلمان نیز هست با ظاهری زیبا، بدنه شفاف و رنگ‌های مشکی و زرشکی عرضه شده است.





ایسوس لامبورگینی| مدل VX7

ایسوس یکی از اولین‌ شرکت‌هایی است که با همکاری شرکت‌های معروفی از جمله Lamborghini، B&O و چندین شرکت دیگر محصولاتی را روانه بازار کرده است. یکی از این‌گونه  محصولات، نوت‌بوک لوکس‌ و متفاوت سری ایسوس لامبورگینی  است که ایسوس در سال‌های گذشته مدل‌های مختلفی از آن را به بازار عرضه کرده است. در همین راستا این شرکت به تازگی جدیدترین مدل از این خانواده را با نام لامبورگینی وی ایکس 7 معرفی کرده است. این دستگاه از نسل دوم پردازنده‌های خانواده Intel Core i7 ،کارت‌گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 460M  و 1.25 ترابایت حافظه SSD بهره می برد.





فوجیتسو استایلیستیک| مدل Q550

STYLISTIC Q550 اولین Slate PC (لوح) ساخته شده در دنیا است که چه شما یک کاربر نیمه حرفه‌ای باشید و چه در یک سازمان یا یک شرکت مشغول به کار باشید، به کارتان می آید. این محصول ترکیبی خارق‌العاده از یک صفحه نمایش لمسی براق با قابلیت ورودی مالتی تاچ و قلم حساس به فشار بسیار دقیق می باشد. توزیع وزنی متعادل STYLISTIC Q550 و جنس مخصوص بدنه آن موجب شده تا بتوانید این اسلیت را در دست نگه داشته و  با آن کار کنید. شما این تبلت را از هر سمتی که در دست بگیرید تصویر صفحه نمایش به طور خودکار چرخیده و  طوری قرار می گیرد که از هر 4 جهت برای شما قابل دیدن باشد.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
‫قیمت‌ روز پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی با ۲ مدل پرفروش لپ تاپ ASUS


در اینجا ما می خواهیم به مقایسه 2 مدل لب تاپ N550 و N55SF از کمپانی ASUS بپردازیم